Nishma's

חיפוש

כמה עולה הדפסת מדבקות לחלון ראווה

יש בבעלותכם עסק שאתם רוצים לקדם? נותנים שירות ייחודי שאין לאף אחד אחר ואתם רוצים ליידע את כל העולם על כך? מוכרים עשרות מוצרים במבצעים מטורפים לכל כיס?כל זה לא שווה כלום אם לא תקדמו ותשווקו את העסק שלכם כמו שצריך. הכירו את תחום ההדפסה הדיגיטלית.

עולם ההדפסה הדיגיטלית

הדפסה דיגיטלית נחשבת לאחת הדרכים הנוחות ביותר והקלות ביותר לקדם ולשווק את בית העסק או את השירות שאתם מציעים. לתחום יש הרבה מאוד יתרונות: החל ממחירים אטרקטיביים ונוחים ביחס לאפשרויות הקידום האחרות, מגוון רחב של בתי עסק שמציעים שירותי דפוס (המחיר יורד בהתאם לתחרות), קלות ההכנה של המוצרים, זמן ההכנה הדרוש הוא קצר ביותר וכמובן הגמישות שיש לכם בתהליך בחירת סוג המוצר הדיגיטלי.

עולם ההדפסה הדיגיטלי מציע שלל אפשרויות, החל מהכנת מדבקות לחלון ראווה, הדפסה על קנבס, הדפסה על פרספקס, הדפסת שמשונית ועוד מגוון רחב של אפשרויות שעומדות לפניכם.

עמדת מכירה

מה המחיר של שירותי ההדפסה הדיגיטלית?

ובכן, המחיר של ההדפסה הדיגיטלית משתנה בהתאם לסוג המוצר ולכמות המוצרים שאתם מזמינים.
כך לדוגמא מחיר ההדפסה על שמשונית יהיה באזור ה-170 שקלים. בהנחה ותחליטו לרכוש כמות גדולה יותר של מוצרים, סביר שתקבלו מחיר יותר אטרקטיבי עבור כל חתיכה בודדת של מוצר.

מדבקות לחלון ראווה לדוגמא, יותר קשה לתמחר מכמה סיבות. כאשר אנו באים לרכוש שמשונית, יש גודל סטנדרטי שעל פיו הולכים רוב האנשים. מה שקורה במצב שכזה הוא שבית העסק מציע את הגודל הזה לכלל הלקוחות שמגיעים (נניח במחיר של 10 שקלים). אם לקוח מגיע ודורש שמשונית גדולה או קטנה יותר- המחיר ישתנה בהתאם להחלטתו של בית העסק.

אם נחזור למדבקות לחלון ראווה, נבין מדוע קשה לנו לתמחר מחיר מראש. כל לקוח שמגיע לבית הדפוס, מבקש מדבקה בגודל שונה ובצורה שונה, ולכן כל כך קשה לקבוע מחיר שיהיה ידוע מראש.

ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על מחיר המדבקה- החל מגודל המדבקה (ככל שהמדבקה תהייה גדולה יותר ותדרוש יותר עבודה של עיצוב תוכן, המחיר יהיה גבוה יותר), כמות ההזמנות של המוצר וכמובן כמות העבודה הדרושה לתוכן שהלקוח מבקש. כל הפרמטרים האלו, משפיעים ומונעים מבית הדפוס לקבוע מחיר אחיד לכלל המדבקות לחלונות הראווה- ולכן אנו לא יכולים לתת לכם את המחיר הממוצע בשוק.

בית הדפוס blom נחשב לאחד מבתי הדפוס המובילים בארץ ומספק שירותי הדפסה דיגיטלית ושירותים נוספים אחרים. מעבר לרמת המוצרים שבית הדפוס מוציא, המחירים האטרקטיביים שלו ביחס למתחרים ולבתי דפוס אחרים בשוק, הם שהופכים אותו לבית דפוס מוכר וידוע ברחבי הארץ.

צרו קשר עוד היום דרך אתר האינטרנט של החברה או על ידי חיוג למספר הטלפון, ותיהנו ממוצר איכותי במחיר אטרקטיבי ונוח.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם