Nishma's

חיפוש

יתרונות לעיקור וסירוס כלבות וחתולות

בדיוק כמו שאנחנו מבצעים מחקרים ארוכים ומעמיקים לפני כל הליך רפואי שאנו אמורים לעבור, כך צריך להיעשות גם כאשר מגיע הזמן לעקר את הכלבה או החתולה שלכם. מהם היתרונות של התהליך? למה כדאי לבצע אותו? במאמר זה תמצאו את כל התשובות.

 

ההחלטה הנכונה עבור חיית המחמד שלכם

חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי. כל מי שגידל אי פעם כלבה או חתולה בבית, יודע כמה הן נכנסות ללב שלנו, הופכות לחשובות מאוד בשגרת החיים שלנו ואנחנו לא יכולים לדמיין את המשפחה שלנו בלעדיהן. ככאלו, אנחנו רוצים לבצע את כל ההחלטות הנכונות עבורן, ולהעניק להן חיים טובים, בריאים, ארוכים ומלאי שמחה ואושר. אחת מהדרכים לעשות את זה היא עיקור של כלבות וחתולות. מה כדאי לדעת על עיקור חתול?

 

מהם היתרונות לעיקור כלבות וחתולות?ֿ

כאמור, ההחלטה לעקר את הכלבה או החתולה שלכם היא החלטה חשובה מאוד שתשפיע רבות על כל חייה. איגדנו עבורכם את היתרונות המובילים של עיקור חתולות וכלבות, בכדי שתוכלו לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר עבורן:

 

התנהגותי

עיקור הוא הליך המשפיע רבות על מערכת הרבייה של הכלבה שלכם – וככזה, הוא גם משפיע על ההורמונים שיופרשו בהמשך חייה אל תוך גופה. כלבות וחתולות שעברו עיקור יהיו רגועות יותר, פחות תוקפניות או טריטוריאליות.

מסרס חתול

מניעתי

עיקור של כלבות וחתולות מאפשר לנו למנוע כניסה שלהן להריון לא רצוי, ובסופו של דבר גם המלטה של גורים. הריון הוא הליך לא פשוט גם לבנות האדם וגם לנקבות של כלבים וחתולים – יכולים לקרות כל מיני סיבוכים במהלכו, זיהומים, פגיעה בפקוד, וכולי, ואם ניתן למנוע אותו – מה טוב. מניעת הריון והמלטה לא רצויה אצל הכלבה או החתולה שלכם גם יעזרו לאוכלוסיית החתולים והכלבים בישראל, שכן ישנם יותר בעל חיים מאשר משפחות שמסוגלות לאמץ אותם – ואנו רואים אותם בכל מיני רחובות בערים השונות בארץ. עיקור מקדים ימנע את הידרדרות המצב הזה.

 

בריאותי

כשמחליטים לבצע עיקור של כלבות או חתולות, נהנים מיתרונות בריאותיים רבים שמגיעים עם ההליך הכירורגי. בעזרת העיקור, ניתן למנוע מחלות שונות בכלבות ובחתולות הקשורות במערכת הרבייה שלהן – כמו זיהומים, גידולים, וכולי.

 

למצוא את הוטרינר הנכון

עכשיו כשהבנתם את היתרונות הרבים שיש לתהליך עיקור אצל כלבות וחתולות, חשוב שתדעו למצוא את הוטרינר הנכון עבור התהליך. בחרו וטרינר אשר:

  • בעל שנות ניסיון רבות
  • בעל כל ההסמכות הרלוונטיות בתחום
  • בעל מרפאה עם לקוחות רבים מרוצים שישמחו להמליץ עליו
  • יודע להסביר לכם בגובה העיניים על כל התהליך

 

לסיכום

תהליך העיקור הוא הליך בריא וחשוב עבור חתולות וכלבות. הוא מסייע במיתון התהנהגותי, מונע מחלות וזיהומים הקשורים למערכת הרבייה, וכניסה להריון והמלטה שאינם רצויים ועלולים לגרום לסיבוכים שונים אצל הכלבה או החתולה.

מסרס כלב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם