Nishma's

חיפוש

עדיין עושים את הפגישות העסקיות שלכם בבית קפה? למה שלא תשכירו חדר ישיבות בחלל עבודה?

בשנים האחרונות תחום חללי העבודה המשותפים צבר תאוצה אדירה. השינויים בסביבת העבודה המודרנית גרמו לכך שהיום כמעט כל עבודה אפשר לעשות מכל מקום. כמו כן בעקבות העלייה בכמות העובדים עצמאיים, פרינסלרים וחברות קטנות ואף בינוניות, החלו לקום חללי עבודה משותפים שענו על הצורך של אותם אנשים לסביבת עבודה זמנית.

 

מה הם חללי עבודה?

חללי עבודה משותפים הם חללים שמנהלים לרוב יזמים פרטיים, אך יכולים להיות גם חללים המנוהלים על יד גורמים ממשלתיים. החללים האלו באו לענות על צורך חברתי וכלכלי של אותם אנשי עסקים עצמאיים, פרינסלרים ובעלי חברות קטנות לשכור חלל עבודה לתקופה זמנית שמשכה יכול להיות בין שעות לחודשים.

חללי העבודה מספקים לאותם אנשים סביבת עבודה ראויה ללא צורך שהתעסקות עם תנאי השכרה שונים, אספקת ציוד משרדי, דאגה לשירותים אדמיניסטרטיביים שונים וכו'. בעל העסק השוכר באותו חלל עבודה חדר ישיבות או משרד מקבל את החלל מוכן לשימוש.

חלל העבודה הוא בעצם חלל המחולק להרבה יחידות קטנות שאותם אנשי מקצוע שונים יכולים לשכור לתקופה קצרה ולהשתמש בהם לעבודה.

חדר מנהלים

 

למה כדאי לשכור חדר ישיבות בחלל עבודה?

הרבה אנשי עסקים אלו לא יכולים להרשות לעצמם לשכור משרד והם מעדיפים לבחור לעבוד מהבית באופציה זולה יותר. בעלי חברות קטנות או בינוניות גם כן לעיתים בוחרים לא לרכוש או לשכור לתקופה ממושכת ומחייבת חדרי ישבות בגלל שהשימוש בהם הוא לא תדיר והם תופסים הרבה מקום.

אנשים עסקים אלו חיפשו פתרון שיתאים להם יותר, וכך החלו יזמים פרטיים להציע לאותם אנשים חדרי ישיבות להשכרה זמנית.

 

 

שירות אידיאלי לעובדים עצמאיים ולחברות קטנות

מכיוון שלעובדים פרטיים ולחברות קטנות אין צרך להחזיק חדרי ישיבות באופן קבוע ולרוב הם עולים להם במקום וכסך שהם לא יכולים להרשות לעצמם. חדרי ישיבות להשכרה זמנית נותנים להם אופציה להשתמש בחדר ישיבות רק בעת הצורך וכך לא לבזבז כסף על הוצאה מיותרת.

יתרון נוסף של השכרת חדרי ישיבות ומשרדים הוא שיש הרבה יותר מגוון בחללי העבודה. כל חלל עבודה בדרך כלל מציע מספר חדרי ישיבות ומשרדים להשכרה. החדרים בדרך כלל שונים בגודלם ויכולים להתאים למספר אנשים שונה בין 2 ועד 20 לרוב. כך אתם יכולים לבחור את גודל החדר המתאים והתשלום עליו יהיה בהתאם.

יש מספר חברות שמשכירות חללי עבודה ולרוב ההבדלים בתנאים לא שונים. אך בגלל התחרות בין החברות השונות כדאי להשוות בין החללים כי ייתכן שיהיו כאלו שיתאימו לכם יותר.

יתרון נוסף לחלל עבודה משותף הוא שאינכם צריכים לדאוג לניקיון ולמוצרים הנלווים בין אם זה גישה לאינטרנט, מטבחונים, מסכי טלוויזיה וכו'.

לסיכום, אם אתם עובדים עצמאיים או בעלי חברות קטנות כדאי לכם לשקול שימוש בחללי עבודה משותפים אם יש לכם צורך בניהול ישיבות או בפגישות עם לקוחות שהייתם מעדיפים שיערכו בסביבות עבודה ראויות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם