Nishma's

חיפוש

הפקת אירוע חברה האם יש הגבלה בכמות המוזמנים וכמה זה עולה?

אתם מתכננים אירוע חברה ולא ברור לכם איך לעשות אותו? תוהים על איזה עלויות מדובר? לא לגמרי בטוחים כמה אנשים כדאי להזמין? כל התשובות במאמר שהכנו כאן עבורכם.

 

מה מטרת האירוע

כדי שנוכל לענות על כל השאלות הקשורות לאירועי חברה, צריך תחילה להגדיר מה המטרה של האירוע ולמי הוא מיועד. האם אתם עושים את האירוע כי אתם רוצים לחגוג ביחד עם העובדים שלכם את ראש השנה? או שאולי מדובר על אירוע חגיגה שמסכם פרויקט ארוך שעבדתם עליו? האם זה אירוע שמטרתו לקדם את העסק ולשווק אותו? אין תשובה אחת נכונה לכל השאלות האלה וכמובן שכל אירוע יכול להיות שונה מאחר. לכן, אם אתם יכולים להגדיר בצורה הטובה ביותר את מטרת האירוע, זה חשוב, שכן בהתאם לכך ניתן יהיה להתקדם הלאה ולעשות תכנית מדויקת.

מסיבה

 

איפה יתקיים האירוע?

השאלה הבאה שכדאי יהיה לתת עליה את הדעת, עוד לפני שאתם מדברים עם חברת  , זו השאלה איפה תרצו לקיים את החגיגה. כלומר, האם אתם רוצים לעשות את האירוע העסקי הקרוב שלכם באולם? במשרדי החברה? או אולי בכל מקום אחר? זה עוד נתון משמעותי ביותר שכן אם אתם צריכים לשלם על השכרת מקום כלשהו, כמובן שצריך להכניס את זה לחישובי העלויות. קחו בחשבון גם את העובדה שכאשר אתם שוכרים מקום כזה או אחר, המחיר יכול להשתנות, בין היתר, בהתאם לשאלה באיזה יום בשבוע אתם עושים את אירוע החברה. לכן יש טעם להשקיע בחיפוש, בירורים וקבלת הצעות מחיר שונות, כי מה פתאום שתפיקו את האירוע הכי יקר שאפשר?

 

האם כדאי להפיק את האירוע לבד?

לבסוף, טבעי שתחשבו האם אתם רוצים להפיק את האירוע לבד או לא. היתרון העיקרי בהפקת אירוע בצורה עצמאית זו העובדה שאתם חוסכים כסף, כי לא תצטרכו לשלם למפיק האירועים. מצד שני, אם מדובר על הפקה עצמאית זה עלול לקחת לכם זמן ואתם עלולים להתפשר על אירוע שבסופו של דבר לא יהיה מספיק מוצלח. לכן יש טעם לחשוב על פניה אל מפיקי אירועים שונים, כי זה לא במקרה שהרבה אנשים בחרו באופציה הזאת לפניכם. זה לא משנה אם האירוע הקרוב הוא עסקי או משפחתי, כי בכל מקרה אתם תראו שיש הרבה מאוד מפיקי אירועים מובילים, אז למה שלא תתקשרו לאחד מהם? לפעמים שווה להשקיע קצת יותר כסף בהפקת האירוע אם זה מה שיבטיח שבסופו של דבר זו תהיה חגיגה חלומית. אתם תראו שאירוע עסקי מוצלח ייקח את החברה שלכם עוד כמה צעדים קדימה ואין ספק שלא תצטערו על כך בעתיד, אז למה לחשוב כל כך הרבה מראש? צרו קשר עם עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים ותקבלו את השירות הטוב ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם