Nishma's

חיפוש

רמה גבוהה ומחיר סביר באמסטרדם – יש דבר כזה!

אמסטרדם היא אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה ואף בעולם כולו. מילוני תיירים מרחבי העולם פוקדים מדי שנה את העיר היפהפיה ומתאהבים בה בצדק – באמסטרדם יש שפע של אטרקציות להנאת גדולים וקטנים, המון מסעדות מצוינות לצד דוכני רחוב מעולים, היא מלאה בבתי קפה קטנים ומיוחדים, חנויות בוטיק קסומות, שיטוט בין הסמטאות הציוריות נחשב לחוויה של ממש, התעלות והגשרים רומנטיים להפליא והאווירה הקלילה והשיקית הופכים אותה לשונה בנוף האירופאי.

ככזו, אמסטרדם היא יעד נפלא עבור כל מי שצעיר בנפשו וגם עבור משפחות עם ילדים קטנים ובין אם אתם מתכננים לטוס לביקור בבירה האירופאית היפהפיה למשך סוף שבוע קיצי או לבלות בה כמה ימים במהלך החורף כשסביבכם אווירת חג מולד משכרת – אמסטרדם היא המקום המושלם עבור החופשה שלכם והיא ללא צל של ספק תענה על הציפיות המתוקות ביותר.

 

מלונות באמסטרדם – שפע אינסופי

מבחינת לינה, האפשרויות באמסטרדם הן רבות ומגוונות כך שאם לא תחכו לדקה ה-90 תוכלו למצוא מקום לינה שיתאים גם לאופי הטיול המועדף עליכם וגם לתקציב שתרצו להקדיש לנושא זה – החל מהוסטלים דלי תקציב עם מיטות קומותיים ושירותים משותפים וכלה בבתי מלון יוקרתיים ומפנקים במיוחד, באמסטרדם יש הכל מהכל וסביר להניח שלא תתאכזבו. אך הוסטלים ובתי מלון באמסטרדם הם אינם האפשרות היחידה, אופציה פופולארית נוספת האהובה ביותר בקרב תיירים היא השכרת דירה (Airbnb), מה שיכול להיות פתרון מצוין עבור קבוצות או משפחות עם ילדים ואף לחסוך כסף רב.

ואם במלונות עסקינן, עבור מי שמחפש אופציית ביניים – מצד אחד לא רוצה ללון בהוסטל ומצד שני לא רוצה להשקיע את מיטב כספו במלון פאר, מלון RHO אמסטרדם יכול להיות האופציה המושלמת! RHO הוא מלון 3 כוכבים הנמצא בבניין מתחילת המאה ה-20 שלפני שהוסב למלון המיוחד כלל בתי עסק שונים, בין היתר תיאטרון שניצב היכן שהיום נמצא לובי המלון ומקנה לו מראה ייחודי ומלא מסתורין.

RHO זוכה לדירוג מצוין מבחינת מיקום, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד שכן הוא נמצא במרכז העיר ובסמוך לאטרקציות המרכזיות, כך שהוא חוסך למבקריו שימוש בתחבורה ציבורית ומוניות. עם זאת, אם יצוץ צורך להשתמש באלה, תשמחו לשמוע כי ישנה תחבורה ציבורית בקרבת המלון שתיקח אתכם לאן שרק תרצו. בהקשר זה וודאי תשמחו לשמוע כי מיקומו אומנם מרכזי אך מבקריו מביעים שביעות רצון כי הוא שקט למדי והמולת הרחוב איננה מפריעה לשנת לילה טובה.

החדרים ב-RHO הם קטנים אך מאובזרים היטב וכוללים בין היתר טלויזיה, אינטרנט אלחוטי, מקרר קטן וחדר מקלחת ושירותים פרטי ונעים. מחיר הלינה כולל גם ארוחת בוקר טעימה המוגשת בחדר האוכל של המלון – מאפים, גבינות, ביצים, ריבות וירקות ימתינו לכם מדי בוקר ויוודאו שאתם מתחילים את הבוקר על קיבה מלאה, או לכל הפחות עם חיוך, שכן מחדר האוכל נשקף נופה יפהפיה של מרכז העיר.

וכמו שאומרים, "אחרון חביב", בונוס קטנטן נוסף הוא שמי מכם שקם בלילה עם בטן מקרקרת, חוזר מבילוי ויש לו מאנץ' למתוק או סתם רוצה לסיים (או להתחיל?) את היום עם דרינק קטן – בלובי המלון ישנו בר משקאות ונשנושים שיסגרו לכם את הפינה הזאת.

 

אמסטרדם

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם