Nishma's

חיפוש

קרקעות חקלאיות – הדרך הנכונה לרכוש בית

מחירי הדיור הגבוהים מרתיעים אתכם מרכישה של בית? ובכן, במאמר הבא נציע לכם אלטרנטיבה אטרקטיבית אשר תאפשר לכם לרכוש בית, בדרך הנכונה.

 

רכישת בית – חלום רחוק בעבור רבים

מה אדם רוצה בחייו? משפחה, פרנסה טובה ובית. אולם, חלום הבית הולך ומתרחק, כחלק מעליית מחירים משמעותית אשר מונעת מרבים להגשים את החלום הבסיסי כל כך בדמות בית. לכן, ניתן לראות לא מעט ישראלים אשר נכנסים לתסבוכת כלכלית משמעותית כתוצאה מלקיחת משכנתא הגבוהה מיכולת ההחזר, כמו גם מהרפתקאות נדל"ן מסוכנות בדמות רכישת נכסים מניבים, מבלי שבוצעה בדיקת כדאיות. ישנן מספר דרכים באמצעותן תוכלו לרכוש בית, אולם אם ברצונכם ללכת על הדרך הנכונה – רכישה של קרקע חקלאית היא התשובה, כפי שנפרט כעת בהמשך המאמר.

 

שטח חקלאי

רכישת קרקע חקלאית – ממה חשוב להיזהר?

רכישת קרקע חקלאית מהווה הזדמנות יוצאת דופן, וזאת בשל העובדה כי מדובר בקרקע אשר מיועדת להפשרה וכתוצאה מכך תוכלו לבנות את ביתכם על הקרקע, או שמא למכור את הקרקע ליזמים אשר ייבנו על הקרקע שטחי מסחר או מגורים. זאת ועוד, מחיר של קרקע חקלאית אשר עדיין לא הופשרה והחלו לבנות עליה זול בעשרות אחוזים מאשר רכישה של נכס מניב בדמות דירה, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת בענף הנדל"ן. עם זאת, יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לרכישה של קרקעות ישראל, וזאת לאור העובדה כי חברות לא מנוסות נכנסו לתחום ומציעות קרקעות חקלאיות במחירים נמוכים ממחיר השוק, אולם בפועל מדובר בקרקע חקלאית בלבד אשר לא עתידה לעבור שינוי ייעודי והשבחה. בנוסף, תהליך רכישה של קרקע חקלאית הינו תליך מורכב ובירוקרטי, כחלק משורת אישורים אותם יש לקבל עד תחילת הבנייה, החל מוועדת התכנון המקומית לתכנון ובנייה ועד לועדות הארציות. לעיתים ישנה גם התנגדות לשינוי ייעוד הקרקע, ולכן מדובר בפרמטר אותו יש לקחת בחשבון. אולם, אם ברצונכם להגיש את החלום של בית כבר עכשיו, הדרך הטובה ביותר אשר תאפשר לכם להגיע אל הנחלה היא העיר החדשה דורות עילית המוקמת בימים אלו במועצה אזורית שומרון.

 

קרקע חקלאית בעיר החדשה דורות עילית – הזדמנות לרכישת בית החלומות

באמצעות רכישת קרקע בעיר החרדית דורות עילית תוכלו לבנות את ביתכם החדש בעלויות כספיות נמוכות, או שמא להיות בעלים של קרקע עליה ייבנו מבני מגורים ומשרדים אשר יניבו בעבורכם תשואה נאה וקבועה. מדובר בפרויקט רחב היקף אשר מקודם ע"י כלל הרשויות, כמו גם אושר בוועדות לצורך הפשרת הקרקע החקלאית באופן מיידי. אם ברצונכם להתחיל ולבצע צעדים לקראת עתידכם ועתיד משפחתכם, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם נציגי חברת אפיקים-רוזנטלר באמצעות האתר הרשמי של הפרויקט, ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם לצורך קבלת ייעוץ ראשוני, ללא עלות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם