Nishma's

חיפוש

צ'ק ליסט לקראת החתונה

אחרי שנים של זוגיות ארוכה ומוצלחת והצעת הנישואים המרגשת, עוד רגע מגיע הרגע ואתם מתחתנים! אחד הדברים שחשוב לעשות הוא צ'ק ליסט לקראת החתונה, שיראה לכם בדיוק מה כבר סגור ובמה עוד צריך לטפל. אז בין סגירת דיג'יי ותפירת שמלת כלה, מה עוד צריך לעשות? בואו נבדוק הכל במאמר הבא – צ'ק ליסט לקראת החתונה.

 

אמאל'ה, כמה דברים צריך לארגן!

נכון, חתונה היא עניין לא פשוט שיצריך מכם הרבה סבלנות ואנרגיה. יש המון דברים שצריך לטפל בהם, אבל אף פעם אל תשכחו – עשו את זה הרבה לפניכם, ועוד יעשו את זה הרבה אחריכם. אז לא להיבהל, ברגע שתנהלו צ'ק ליסט לקראת החתונה בצורה מסודרת – הדברים יתחילו להיות הרבה יותר ברורים ופשוטים.

 

בובת של חתן וכלה ומיטה

 

צ'ק ליסט לקראת החתונה

אז איך בונים צ'ק ליסט לקראת החתונה? כדאי מאוד לפתוח טבלת אקסל מסודרת שלתוכה תוכלו להכניס את כל הספקים שמולם תעבדו ופירוט על השירות שהם נותנים, כולל עמודות של מחירים, מקדמות ששולמו, יתרת תשלום, טלפון של הספק, תאריך חתימת החוזה ועוד.

ברגע שכל הדברים יהיו לכם מסודרים בטבלה מאורגנת, הכל ייראה פשוט יותר ויעזור לכם לארגן את הכל בצורה רגועה ובלי לחצים.

 

מה כותבים בטבלת צ'ק ליסט לקראת החתונה?

ממש הכל. אנחנו מזכירים לכם שאתם עומדים לעבוד מול המון אנשים שידאגו שיום החתונה שלכם יהי היום הכי מאושר בחייכם, וזה כולל את כל מי שאחראי על כל דבר, ולו הקטן ביותר, ביום החתונה שלכם.

דיג'יי, צלם וידאו, צלם סטילס, ספק טבעות, רב, אולם או גן אירועים, עמדת אפטר פארטי, עיצוב, ריהוט, תאורה, הגברה, תוספת שירותי בר ותוספת מלצרים, תוספת אלכוהול, הסעות, עיצוב שיער, איפור, שמלת כלה, חליפת חתן, סידורי הושבה, אטרקציה, אישורי הגעה, טיפים – וכל אלו הם רק חלק מהרשימה.

 

למה בכלל צריך צ'ק ליסט לקראת החתונה?

אפשר לארגן גם חתונה דרך הפלאפון עם תזכורות, אבל תאמינו לנו – ארגון חתונה במקביל לחיי השגרה שלכם חייב להתנהל בצורה הרבה יותר מסודרת. אם תסמכו על תזכורות בפלאפון אתם עלולים למצוא את עצמכם מהר מאוד מוצפים במידע שעלול לגרום לכם להרים ידיים, להיכנע ולהתמוטט תחת הלחץ.

 

כמה עולה לנהל צ'ק ליסט לקראת החתונה?

0 שקלים חדשים. נשמע מוזר? ובכן, את טבלת האקסל תוכלו לנהל בעצמכם מהבית וללא כל צורך בשירותים חיצוניים בעלות.

 

תשלום לספקים וקבלת צ'קים

תשלום לספקים וקבלת צ'קים הם חלק בלתי נפרד מהחתונה, ויתפסו חלק חשוב בחוזה שלכם מול הספקים. כדי להימנע מנתינת צ'קים חוזרים או קבלת צ'קים חוזרים, מומלץ להתייעץ עם עו"ד מיסקביץ', שיוכל לתת לכם את הפרטים והמידע המלאים אודות הנושא. שיהיה המון מזל טוב!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם