Nishma's

חיפוש

סיבות לבחור בהשתלת שיער DHI

מי מאיתנו לא רוצה שיער מלא ושופע, שיער חלק או מקורזל, בהיר או כהה, מי שיש לו שיער לא מייחס לכך חשיבות, אך מי שראשו קירח, יחפש כמעט כל פתרון לבעיה הזאת, שיטות להשתלת שיער קיימות מזה שנים רבות, שיטת הDHI היא מהחדשות שבהן, אז הנה כמה סיבות לבחור בהשתלת שיער DHI.

 

השתלת שיער אתה לא היחידי

בכל שנה בארצות הברית לבדה כ700,000 גברים מבקשים לעבור תהליך של השתלת שיער, הרצון הגברי לשיער מלא ובריא וחוסר נוחות בתחושה של ראש קרח מעניקה לגברים רבים הפכה את תופעת השתלות השיער לתופעה חובקת עולם המאפיינת גברים רבים בתרבויות שונות בכל מקום על פני הגלובוס.

גם בישראל תופעת הגברים המבקשים לבצע תהליכים של השתלת שיער היא תופעה נפוצה וידועה ונמשכת לאורך שנים רבות. בשנים האחרונות לצד מכונים העוסקים בנושא בישראל, רבים פונים למכונים דומים בטורקיה אשר נהנים ממקצועיות הנרכשת בעת טיפול בגברים רבים וכן במחירים נוחים יותר, אחת השיטות הייחודיות והנפוצות לביצוע טיפולי השתלת שיער היא השתלת שיער dhi הנפוצה ומקובלת בכל העולם כאחת השיטות האפקטיביות ביותר.

 

השתלת שיער בשיטת DHI איך זה עובד ?

השתלת שיער dhi היא השתלת שיער בטכניקה חדשה יחסית ונחשבת לאחת המתקדמות בעולם השתלות השיער, השיטה התפתחה לאחרונה ומיושמת באופן מוצלח מאד במרפאות רבות בעולם כולו וגם בישראל. התהליך של שיטת הDHI מתבצע בעזרתו של מכשיר מיוחד המכונה עט צ'וי.

בשל סיבה זאת מכונה השיטה לעיתים גם שתל באמצעות עט DHI. ההליך מורכב מהרעיון שבמהלך התהליך השתלים המגיעים מאזורים אחרים מוכנסים אל העט ובאמצעותו של העט הם מושתלים בחזרה בראשו של המטופל בחלק הקירח של הראש.

 

סיבות לבחור בהשתלת שיער DHI

שיטת הטיפול של השתלת שיער dhi מביאה עמה למטופל מספר רב של יתרונות המעניקים לשיטת הטיפול עדיפות ממשית על פני שיטות אחרות, אין הכתוב בא לומר ששיטות אחרות אינן יעילות, אלה הכתוב במאמר בא להצביע על היתרונות הידועים והברורים של השיטה, בכל מקרה לפני תחילת כל טיפול מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה להבנת כלל ההשלכות האפשריות של התהליך.

  • מראה טבעי מלא – השתלת שיער dhi מעניקה מראה שיער בריא ומלא ברק הקרוב ביותר למראה הטבעי המתקבל בשל ההליך המתבצע ללא תפרים במהלך ההליך עצמו.
  • אין צלקות – העובדה שהשיטה פועלת בצורה שלא מתבצעים חתכים, בשונה משיטות אחרות, אז באופן טבעי בסיום ההליך מתקבל מצב של קרקפת נקיה מצלקות
  • איכות שתלים גבוהה ביותר – שיטת ה DHI פועלת באופן שמצליח לשמור את הזקיקים המושתלים בראשו של המטופל מחוץ לקרקפת לפרק זמן קצר מאד משמעותית מה ששומר על איכות השתלים ומונע נזק בהם טרם ההשתלה.
  • פרק זמן קצר להתאוששות – אחד מן היתרונות המובהקים של השיטה, היא העובדה שפרק זמן ההתאוששות קצר משמעותית לעומת שיטות אחרות. העובדה שהטיפול מתבצע ללא חתכים ותפרים מייצר באופן טבעי זמן התאוששות קצר משיטות אחרות בהן מתבצעים חתכים בקרקפת במהלך ההשתלה, השיטה מאפשרת זמן התאוששות קצר וחזרה מהירה לחיים ולעבודה ולכן היא מומלצת למי שזמנם קצוב בשל עסקים או ענייני עבודה.

השתלת שיער

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם