Nishma's

חיפוש

סורנטו – גן עדן במרחק טיסה

סורנטו היא עיר קיט שמחה ונעימה הנמצאת בחצי אי בדרום מפרץ נאפולי שבאיטליה. מקום תוסס ושוקק חיים אשר מומלץ להגיע אליו לסוף-שבוע קליל ולהנות מהשפע שיש לו להציע, או להשתמש בו כבסיס אם וממנו לצאת לטיול כוכב באתרים הסמוכים.

מדובר ביעד עם נופים מרהיבים עוצרי נשימה אשר הפך בשנים האחרונות למקום אהוב במיוחד על המטייל הישראלי וזאת בזכות קיומן של טיסות ישירות מישראל לנאפולי שהן גם לא ארוכות מדי וגם ניתן לרכוש אותן עבור תאריכים רבים לאורך השנה כולה במחירים מצחיקים של עשרות דולרים בלבד.
בנוסף לישראלים, מיליוני תיירים מרחבי העולם כולו מבקרים במקום מדי שנה ויופיו כה רב כך שהוא מושך אליו גם את המקומיים אשר פוקדים אותו מדי שנה בחודשי חופשת הקיץ ורובצים בהמוניהם על החופים הקסומים.

כשתגיעו לסורנטו תהנו מתצורות גיאולוגיות מיוחדות במינן והנוף שיתגלה לעיניכם לא יותיר אתכם אדישים – הר הגעש המפורסם אשר ניתן לקחת אוטובוס ולסייר בו, מצוקים משוננים המאיימים ליפול על המביטים בהם זמן ממושך, מפרץ נאופלי המרהיב וחופי הטורקיז הנושקים לו – מקומות פוטוגניים במיוחד שחובה לבקר בהם ולהתרשם מהקסם האופף אותם.

על מנת שתהנו מכל אלה, הטיול המומלץ ביותר עבור המגיעים לאזור הינו טיול כוכב במסגרתו תלונו באחד ממקומות הלינה הרבים הנמצאים בחצי האי וממנו תצאו בכל יום לטיול באחד מאתרי התיירות הפופולאריים הנמצאים במקום.

גם אם תבחרו להשאר בסורנטו תוכלו להנות מבתי קפה נעימים, מסעדות משובחות, חנויות בוטיק בהן המקומיים מציעים את מרכולתם ותוכלו לרכוש בהן מזכרות מיוחדות עבור האהובים המחכים לכם בארץ וסמטאות ציוריות עתיקות וצבעוניות במיוחד אשר הזמן כאילו עמד בהן מלכת והן מחכות כתפאורה בסרט עבורכם בלבד.

 

 

אטרקציות בסורנטו ובסביבה:

נמל סורנטו –

בנמל נמצאות שתי מרינות ציוריות המהוות מקום נפלא לארוחת צהריים באחת מהמסעדות המקומיות המציעות אוכל טרי במיוחד אשר נמשה מהמים שעות ספורות קודם לכן.

 

קתדרלת סן פיליפו –

הדואומו של סורנטו בו מגדל פעמון ישן ומוצגות בו עבודות אמנות מיוחדות במינן. חובבי היסטוריה ואמנות ימצאו את המקום כיעד מרתק שחבל לפספס.

 

וילה קומונלה –

פארק קטן עם גנים ירוקים מתוחזקים היטב, בו נמצאת נקודת תצפית מרהיבה על המפרץ, המרינות והחופים התכולים כשברקע ניצב הר הגעש המפורסם והופך את התצפית לתמונה הלקוחה מגלויה.

 

כיכר סנט אנטונינו –

על פי הפולקלור המקומי היה הקדוש אנטונינו הפטרון המגן על הימאים שהציל ילד אשר נבלע על ידי לוויתן. כאות הוקרה וסמל לגבורתו של הפטרון, ניצב בכיכר המפורסמת פסל של עצם השייכת ללויתן האימתני ועוד נמצאים בה כנסיה יפהפיה, חנויות ובתי קפה להנאת המבקרים.

 

קפרי –

אי מיוחד הידוע בזכות נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים מיוחד, בו תוכלו לטייל בין חנויות קטנות ומטריפות, להנות ממסעדות המגישות אוכל מצוין והן לבקר ב"מערה הכחולה" בעלת תצורות גיאולוגיות מרשימות.

 

פומפיי –

עיר רומית שנחרבה בהתפרצות של הר הגעש המקומי וכעת ניצבים בה שרידים כעדות להיסטוריה המרתקת. חובבי ההיסטוריה ומשפחות עם ילדים יוכלו לסייר במקום באופן עצמאי או באחד הסיורים המודרכים היוצאים לאתר מדי יום.

כמובן שמדובר ברשימה חלקית למדי והמקום וקרבתו מציע שפע של אתרים לבקר בהם, בתי קפה לנוח בהם לזמן מה, נופים מהיפים בעולם וגם קניות עבור מי שמחפש חופשה בסגנון מעט יותר אורבני. כל זאת במרחק לא רב מישראל ובמחירים נוחים – למה אתם מחכים?

 

חוף ים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם