Nishma's

חיפוש

"נגרמו לי נזקי גוף – מה עלי לעשות?"

מה עושה אדם שנפגע גופנית מנשיכה של כלב? מה עושה אדם שמעד ממכשול תעבורתי ברחוב ונפגע? מה עושה אדם שהחליק בבריכה כתוצאה מתחזוקה לקויה ונפגע? המאמר יפרט מה עושים!

 

לתעד את הנזקים ולשמור מסמכים

בראש ובראשונה, כאשר נפגעים ונגרמים נזקי גוף יש לתעד את כל השתלשלות האירועים בכתב, לצלם את השטח ואת נזקי הגוף, לקחת פרטים של עדים שהיו נוכחים במקום ובעת הצורך אף להביא אישור מהמשטרה. גם הטיפול הראשוני הוא קריטי לתיעוד המקרה. לכן יש לגשת ולקבל טיפול סמוך לאירוע ולא לדחות את זה. כל מסמך אותו מקבלים מהמוסד הרפואי בנוגע לקבלת טיפול רפואי או שיקומי, אשפוז, ניתוח, תרופות והפניות יש לשמור בתיקייה נפרדת. כמו כן, מומלץ לשמור קבלות עבור הטיפולים, הציוד הרפואי, התרופות וההוצאות האחרות הקשורות בחבלה.

 

לפנות לעורך דין נזקי גוף

בסמוך לפגיעה, מבלי לחכות חודשים רבים, מומלץ לפנות לעורך דין נזקי גוף על מנת לקבל ייעוץ והכוונה אם יש עילה לתביעה. על מנת להגיש תביעה על נזקי גוף צריך להוכיח שישנם נזקים, שהיה מחדל ושהוא זה שהביא לתוצאות העגומות. התביעה תוגש נגד האחראים למחדל. כלומר, אם כלב של אדם פרטי פוגע בפלוני וגורם לו לנזקי גוף, התביעה תוגש נגד בעלי הכלב.

אם אדם מחליק בבריכה בשל שיבושים במשטחים או במבנה שלה, התביעה תוגש נגד הבעלות של הבריכה או הקבלן האחראי על תחזוקתה. בדומה לכך, אדם שמעד מתחזוקה לקויה ברחוב יתבע את הקבלן או את העירייה על המחדל. לא משנה אם מדובר בגוף פרטי או בגוף ציבורי, הבעלים הוא זה שצריך לשאת באחריות ולשלם פיצוי לנפגע. במידה ולאחראי על המחדל יש ביטוח צד ג' הביטוח שלו יישא בתוצאות.

למשל אדם פרטי שעשה ביטוח צד ג' עבור אנשים המבקרים בדירתו כמו שליחים, בעלי מקצוע או אורחים מגן על עצמו במקרה וקורים להם נזקי גוף כתוצאה ממקרים כמו: החלקה במדרגות, פגיעה מאחד המכשירים בבית וכד'. ביטוח זה מגן גם מפני תביעה של עוברי אורח שנפל עליהם חפץ מחלון הבית וגרם להם לנזקי גוף. אפילו גנב שקרתה לו תאונה בבית שלכם יכול לתבוע נזקי גוף ולכן ביטוח צד ג' יהיה יעיל.

 

לקבל פיצוי עבור נזקי גוף

בין אם מדובר בתביעה של הביטוח ובין אם בגוף האחראי על המחדל, מגיע לאדם שהוכיח נזקי גוף לקבל פיצוי ראוי על הנזקים. מאחר וגופים אלו לא ממהרים לשלם את הפיצוי ומקשים מאוד על התהליך, עורך דין נזקי גוף הוא הדרך הקצרה והיעילה לקבל את המגיע לכם. הוא יעמוד על הזכויות שלכם ויסייע לכם באופן שבו תקבלו את התוצאות הטובות ביותר. לפרטים נוספים פנו למשרדו של עו"ד אונגר שויגמן.

עורך דין נזקי גוף

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם