Nishma's

חיפוש

מעבר מבית פרטי לבניין: מה צריך לדעת

עתידים לעבור מבית פרטי לבניין? ובכן, ישנם מספר דברים חשובים שעליכם לדעת. כל הפרטים – בהמשך המאמר.

מעבר מבית פרטי לבניין – מה צריך לדעת?

מעבר מבית פרטי לבניין בו מתגוררים עשרות דיירים מהווה אתגר לא פשוט, וזאת לאור השינוי באורח החיים אליו התרגלתם. למעשה, רבים מאלו אשר מבצעים מעבר מבית פרטי לבניין אינם מודעים כי הם עתידים לעבור תהליך משמעותי לא רק בתחום הקהילתי אלא גם בנושאים נוספים בהם לא היה להם חלק, למשל רכישה של ביטוח בניין משותף. למעשה, מדובר באלמנט משמעותי מאוד בכל הקשור למגורים בבנייני מגורים, וזאת משום שבבניין פרטי ניתנים שירותים מאנשי מקצוע בכל הקשור לתחזוקה, ניקיון ובלא מעט מבנים גם שירותי אבטחה ובריכה, אשר עלותם יכולה להגיע למאות שקלים בחודש. יתרה מכך, ניהול בניין משותף על כל היבטיו מחייב השתתפות בוועד הבית אשר הוא נציגות הבניין ואשר אמון על תחזוקה, ניקיון ועוד אשר צריכים להתבצע בבניין, זאת בכדי לשמור עליו באופן הטוב ביותר וכן בכדי להעניק לדיירים חיי קהילה נוחים, כל זאת בהתאם לצרכים הנדרשים במגורים בבניין משותף.

בית מבוטח

רכישת ביטוח בניין משותף בעת מעבר מבית פרטי לבניין

ביטוח בניין משותף היא למעשה פוליסה אשר מבטחת את החללים המשותפים של הבניין מפני נזקים כמו גם פגיעות אשר עשויות להתרחש, כחלק מהשגרה השוטפת של בניין משותף. מדובר בכל החלקים המשותפים של הבניין אשר כוללים את חדר המדרגות, מעליות, גג וכו', כאשר ניתן לבצע הרחבה של הפוליסה גם בעבור התכולה המשותפת של הבניין אשר מאוחסנת במחסנים ייעודים. אלמנט משמעותי בעת מעבר לבניין משותף הוא גם רכישה של ביטוח צד ג' אשר כוללת ביטוח בעבור העובדים של הבניין וכל נזק אשר עשוי להיגרם להם בעת שהותם בבניין, כמו גם ביטוח ועד בית אשר מגן על ועד הבית מפני תביעות של אורחים אשר הגיעו לבניין ונפגעו. מדובר בפוליסה אשר היא חיונית בעבור כל בניין מגורים, הן בשל העובדה כי מדובר בעלויות אשר עשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים בעבור פיצויים והן בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי הבניין שלכם מבוטח במלואו. לשם רכישת פוליסת ביטוח, עליכם להתקשר עם חברה מקצועית לתחום, כאשר כיום החברה המובילה הינה חברת ביטוח וועדים, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות להצטרפות לרגל המעבר.

ביטוח בניין משותף באמצעות חברת ביטוח וועדים

ביטוח וועדים הינה חברה מובילה בתחומה אשר מציעה לכם ביטוח בניין מלא, בהתאם לצרכים של הבניין, בשיטת one-stop-shop. צוות העובדים של החברה יעניק לכם מעטפת מקצועית, שקופה ויעילה, וכן הצעת מחיר משתלמת אשר משלבת את כל האלמנטים של ביטוח. לקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר בכתובת https://www.building-ins.co.il, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם