Nishma's

חיפוש

מלחמת חבילות הסלולר: רמי לוי משנה תעריפים, 012 מובייל מציעה החזר חודשי

המאבק על הלקוחות בין חברות הסלולר מאז הרפורמה בשוק התקשורת הפך למלחמה גלויה.

בהתחלה, כל החברות החדשות שנכנסו לשוק גרמו להוזלה אגרסיבית של המחירים, ועל החברות הוותיקות היה לעבור תהליכי ייעול כדי שיוכלו לעמוד בכך.

היום, חלק גדול מחבילות הסלולר המשתלמות אינן מפורסמות ברבים, כדי למנוע בקשות שינויי תעריף של לקוחות קיימים, ויש לחפשן.

 

נפח גלישה ללא הגבלה

השוואת חבילות סלולר חייבת לכלול מעבר למחיר, גם את התמורה הכלולה בחבילה. היום, אין כמעט חבילת סלולר שמכבדת את עצמה שלא מציעה ללקוח סמסים ושיחות באופן חופשי, זאת בשונה מהעבר, כאשר שירותים אלו לבדם עלו מאות שקלים לצרכן בכל חודש. היום, כדאי מאוד לכלול בחבילת הסלולר נפח גלישה גדול במיוחד. נפח הגלישה הגדול מאפשר לעשות שימוש בשלל אפליקציות באופן חופשי, ואפילו לעשות שימוש במכשיר הסלולרי כמודם אלחוטי, להפעלת מחשבים ניידים ומכשירים נוספים. נפח גלישה ללא הגבלה לא קיים כיום באף חבילת סלולר, אך חבילות של מאות ג'יגה בייט הן חבילות שכמעט אין שום סיכוי שתצליחו לסיים בכל חודש.

 

החזר חודשי על שירות שלא צרכתם

חלק מחבילות הסלולר אינן מסתפקות בשירותים הרגילים של שיחות והודעות חינמיות ונפחי גלישה אדירים. לעיתים, החברות מציעות שירותים שנועדו להתאים באופן אופטימלי לסוג צרכנים ספציפי. כך, חברות סלולר יעניקו שירות מיוחד ללקוחות שומרי שבת, עם חבילות ייעודיות ומוזלות, אשר לוקחות בחשבון היעדר שימוש מוחלט בסוף השבוע. אחד מהפיתוחים האחרונים בתחום החבילות המותאמות אישית, הוא האפשרות להחזר חודשי. כאשר רוכשים חבילת הכול כלול, משלמים למעשה על חבילת שירותים מורחבת, אשר לא תמיד תזדקקו לה. חלק מהחבילות אפילו כוללות שירותי שיחות לחוץ לארץ, ללא חיוב עד כמות דקות מסוימת. חבילות עם החזר חודשי, מאפשרות ללקוחות לרכוש את החבילות היקרות יותר, תוך הבטחה שבחודשים בהם לא יעשה שימוש בחלק מסוים ומוגדר מהחבילה, יתקבל חיוב מופחת אצל הלקוח. כך, אדם הרוכש חבילה כזו יוכל ליהנות למשל משיחות לחול כאשר ירצה בכך במחיר משתלם, בלי שיצטרך להפעיל חבילה מוגדרת מראש בהליך בירוקרטי מורכב.

 

תשלום קבוע לכל החיים

המילה האחרונה בתחום מלחמות הסלולר, היא האפשרות לתשלום קבוע לכל החיים. למרות שכרגע חברות הסלולר נמצאות בתחרות עיקשת על כל לקוח, ישנה אפשרות שלאחר שרק החברות החזקות והמבוססות ישרדו את התחרות, הן יוכלו לעלות מחירים כאוות נפשם. לכן, כדי להימנע מהאפשרות שעוד כמה שנים נחזור לשלם תעריפי סלולר יקרים במיוחד, החברות השונות מציעות חבילה של תשלום קבוע לכל החיים. חבילה זו מאפשרת קבלת שירות זהה בכל שנה, גם אם תעריפי הסלולר בארץ ישתנו באופן חד. יש לשים לב האם התשלום הוא צמוד מדד או לא, מאחר ויכולה להיות לכך השפעה גדולה על התמחור הסופי.

 

מכשיר סלולר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם