Nishma's

חיפוש

מכירת צמחיה מלאכותית: היכן ניתן לרכוש צמחים מלאכותיים

מעוניינים לחדש את הבית, משפצים את הבית או מעצבים מחדש את המשרד שבניהולכם? יש הרבה דרכים לעשות זאת, במגוון תעריפים והיקפי עבודה שונים – החל משיפוץ כולל של המתחם ועד להוספת מספר פריטים מצומצם למראה חדש ומרענן. אחת האפשרויות האהובות והצוברות אהדה יותר ויותר בשנים האחרונות בתחום זה, היא הוספת עציצי צמחיה מלאכותית לחלל המשווים לו מראה טבעי ויפיפה, לפעמים מבלי שהשוהים במקום אפילו ישימו לב לכך באופן מודע (לפחות במבט ראשון).

בהתאם לדרישות העיצוביות של המקום, למספר הפריטים הנבחר וכמובן גם לעיצוב ולגודל, ניתן לשנות לחלוטין את האווירה במקום ובקלות ונגישות רבה מכפי שאתם כנראה חושבים. אז איך ניגשים למלאכה ומהיכן הכי כדאי לרכוש פריטי צמחיה מלאכותית? הנה כמה עובדות וטיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בדברים.

 

קצת על צמחיה מלאכותית

ראשית נקדים ונסביר מדוע מומלץ כל כך לשלב צמחיה מלאכותית בחלל הביתי או המשרדי, לעתים רבות גם על פני צמחיה חיה. מלבד פעולות התחזוקה האפסיות הנדרשות במקרה של צמחים מלאכותיים, גם סך העלויות הכולל הופך למשתלם בהרבה כאשר מדובר על החלופה המלאכותית על פני זו החיה: מעבר לעלות נמוכה יחסית של מוצר במעמד הרכישה הראשוני, גם העסקתם של אנשי צוות לטיפול בצמחים, כמו גם הצורך לטפל בהם במקרים של מחלות, יובש או ריקבון, או במקרים הדורשים החלפה של האדמה וכלי הקיבול של הצמח החי, הופכים את האפשרות המלאכותית למשתלמת ואטרקטיבית במיוחד.

מעבר לכך, בהרבה פינות וחללים לא ניתן לשלב צמחיה חיה כלל, אם בשל העדר אור טבעי ואם בשל חוסר נגישות יאה למקום. ומעל לכל, צמחים מלאכותיים הם לרוב הפתרון האסתטי והמעוצב ביותר שניתן לבקש, כאשר ככל שמקפידים לבחור בחברות מקצועיות ובעלות מוניטין גבוה יותר כך המראה העיצובי יהיה יפה, טבעי, איכותי ועמיד יותר.

 

איפה ניתן לרכוש עציצי צמחיה מלאכותית?

כפי שהוסבר קודם, עציצים מלאכותיים נחלקים לסוגים רבים של מוצרים, מהם איכותיים יותר ופחות, וכמובן גם בשלל רחב מאד של גדלים, עיצובים, צורות וצבעים. באשר לעציצים ה"פשוטים" יותר, ניתן כידוע למצוא עציצים מלאכותיים קטנים יחסית בחנויות סטוק זולות למיניהן ואפילו בסופרמרקטים לעתים. עם זאת חשוב לציין כי אפשרות זו אינה מומלצת כיוון שבמרבית המקרים היא תתברר כלא משתלמת, לאחר שכעבור מספר שבועות או חודשים יתגלה כי הצבע מתקלף, שטח הפנים של העלה צבר אבק שקשה לנקות, או שהצבע פשוט דהה בשמש. במקרים אחרים והמומלצים יותר, ניתן ליצור קשר עם החברות המקצועיות המתמחות בתחום זה, ומציעות מבחר עשיר ומרהיב של צמחייה מלאכותית באיכות גבוהה במיוחד, כפי שיורחב מיד.

 

חברות מקצועיות לצמחיה מלאכותית

רבים אינם יודעים זאת, אך במדינות שונות בעולם וגם כאן בישראל, קיימים בתי מלאכה ייעודיים המתמחים בהכנת צמחים מלאכותיים באופן מוקפד ובעבודת יד – כל זאת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לשוות לצמח מראה טבעי ורענן. אם אתם בעלי עסק או שאתם מעוניינים לעצב חלל משרדי גדול בניהולכם, תוכלו לרוב ליצור קשר עם אותם מקומות באופן ישיר מאחר והם עובדים עם התעשייה באופן רציף, ומספקים לה מוצרים בלעדית בכמויות סיטונאיות.

אם אתם מתעניינים בצמחיה מלאכותית כאנשים פרטיים או שאתם מעוניינים לעצב חלל עסקי קטן יותר, תוכלו למצוא את אותם צמחים מלאכותיים איכותיים באחת מהדרכים הבאות: ראשית, בלא מעט משתלות בארץ מוצעים למכירה צמחים מלאכותיים באיכות גבוהה, מפני שגם הם מבינים כי הצמחייה החיה אינה מתאימה לכל אחד ולכל מקרה. שנית, אם אתם נעזרים במעצב פנים לחידוש החלל שלכם, לרוב הוא יכיר את אותם בתי מלאכה בעצמו ואף יעמוד איתם בקשר רציף בעבודתו היומיומית, כך שייתכן כי תוכלו אפילו לזכות דרכו בהנחה שלה זוכות חברות המסחר והתעשייה הגדולות.

לבסוף, תמיד תוכלו לגשת בעצמכם לחנויות הייעודיות לעיצוב הבית או המשרד המציעות שלל אלמנטים דקורטיביים ובהם גם עציצים מלאכותיים מסוגים שונים, אך בהקשר זה חשוב לזכור כי לא תמיד יהיה אכן מדובר באיכות המוצרים הטובה ביותר, ולמרבה הצער לא תמיד ניתן לגלות זאת במבט ראשון. לכן, כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום מראש או לכל הפחות לערוך מעין סקר שוק מקדים הבוחן את שמות החברות המובילות, בכדי לדעת האם המוצר שלפניכם אכן איכותי ועמיד כפי שאתם רוצים שיהיה.

 

ומה עם המחירים?

באשר למחירי העציצים השונים, זכרו כי המשוואה הרווחת ביתר המוצרים הדקורטיביים לבית היא לרוב הקובעת כאן: מוצר שאינו נמצא בטווח המחירים הסביר, בין אם נמוך ובין אם גבוה מדי, כנראה אינו מתאים למקרה שלכם: אם מדובר בעציץ זול באופן ניכר לעומת האפשרויות האחרות, משמעות הדבר שמדובר בתחליף זול ולא עמיד לאורך זמן, ולחלופין אם מדובר במוצר יקר באופן שלא נראה סביר כנראה שהוא דוקא עומד בתקני האיכות הגבוהים, אך ניתן יהיה למצוא מוצרים דומים לו במחירים ידידותיים הרבה יותר. לכן חשוב להיות מודעים לטווח המחירים המקובל, עבור סיטונאים וקמעונאיים, בכדי להיות מוכנים יותר למעמד הרכישה ולזכות בהצעה המשתלמת והאיכותית ביותר עבורכם.

 

איך לבחור את החברה הסופית?

טווח המחירים הסביר למוצרים השונים הוא אמנם חשוב, אך הוא כמובן אינו הכל. כאשר אתם בוחרים בחברה שתספק לכם צמחים מלאכותיים, ובמיוחד אם אתם מתעניינים בכמות גדולה של פריטים, חשוב לוודא שהאדם שאיתו אתם עומדים בקשר אכן עומד בהבטחותיו, שהשירות והיחס הניתנים על ידו הם אדיבים, ובאופן כללי לבחון האם הוא עושה עליכם רושם אמין. פרמטרים אלה הם אולי החשובים ביותר לעסקה טובה, הן בתחום הצמחיה המלאכותית, הן בשאר המטלות הקשורות לעיצוב הבית, ולמעשה בכל עסקה ורכישה באשר היא.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם