Nishma's

חיפוש

מהי חשיבותו של עורך דין המתמחה בייפוי כוח מתמשך?

בעזרת ייפוי כוח מתמשך, האדם מחליט מי יהיה אחראי לענייניו האישיים כאשר הוא לא יהיה כשיר לשפוט לגביהם. מומלץ לכל אדם בגיר לכתוב ייפוי כוח מתמשך משום שאף אחד לא יכול לגלות את העתיד ולדעת מה יקרה לו בשנים הבאות.

 

מהו ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך שבו אדם המכונה "הממנה" בוחר מיופי כוח שיחליטו עבורו בעניינים האישיים שלו כאשר הוא הוא לא יהיה כשיר להחליט לגביהם בעצמו. מצב זה עשוי להתעורר עקב תאונה, מחלה או כל מקרה אחר שיגרום להידרדרות בכושר השיפוט של האדם.

כאשר הממנה עורך ייפוי כוח מתמשך, הוא מחליט מי יהיו מיופי הכוח שלו ומחליט על אילו עניינים הם יהיו אחראיים לרבות: נושאים רפואיים, ענייני רכוש, ועוד. הממנה ישאיר בייפוי הכוח הנחיות והוראות ברורות ומדויקות. לאחר מכן, מיופה הכוח יידרש לחתום על המסמך מול עורך דין ולאשר את התוכן. בסיום העריכה, הממנה יגיש את המסמך למשרדי האפוטרופוס הכללי.

 

מתי ייפוי כוח מתמשך נכנס לתוקף?

ייפוי כוח מתמשך ייכנס לתוקף רק אם וכאשר הממנה לא יהיה כשיר להחליט בעצמו לגבי העניינים שהיו כלולים בייפוי הכוח. הכניסה לתוקף של ייפוי הכוח המתמשך תתרחש בהתאם לתנאים שמיופה הכוח כלל בייפוי הכוח המתמשך. אם הממנה לא הציב תנאים כאלו, ניתן להכניס לתוקף את ייפוי הכוח המתמשך בעזרת חוות דעת רפואית שמוכיחה שהממנה לא כשיר להחליט בעניינים האישיים שלו.

להלן מספר דוגמאות לתנאים שהממנה רשאי לכלול בייפוי הכוח המתמשך:

  • הממנה יכול להחליט שייפוי הכוח המתמשך ייכנס לתוקף אם וכאשר יתרחש מקרה כלשהו כגון: הדרדרות במחלה מסוימת, אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי וכדומה.
  • הממנה יכול להחליט שהכניסה לתוקף של ייפוי הכוח המתמשך תתרחש על פי שיקול הדעת של אשתו וילדיו יחד עם מיפה הכוח.

 

כיצד עורך דין יסייע לכם בנושא זה?

עורך הדין ילווה אתכם במהלך כתיבת ייפוי הכוח המתמשך ויוודא שכללתם בו את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים למקרה שלכם. שימו לב, על פי החוק ניתן לכתוב ייפוי כוח מתמשך רק בעזרת עורך דין מוסמך שעבר הכשרה מתאימה בנושא זה.

 

כיצד תבחרו עורך דין שיסייע לכם בהליך?

חשוב לבחור עורך דין מקצועי בעל ניסיון רב בתחום זה. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של עורך הדין ולברר מהי רמת המקצועות שלו ואיזה שירות הוא מעניק ללקוחותיו. עורך דין טוב הוא עורך דין מנוסה ששם את הלקוח בראש מעייניו ודואג אך ורק לצרכיו.

מעוניינים לכתוב ייפוי כוח מתמשך ולהחליט מי יהיו האנשים שיחליטו על העניינים האישיים שלכם במידה ולא תהיו כשירים להחליט בעצמכם? ייפוי כוח מתמשך על ידי עו"ד יוני לוי יאפשר לכם לבצע זאת בצורה מקצועית ובטוחה.

מהי חשיבותו של עורך דין המתמחה בייפוי כוח מתמשך

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם