Nishma's

חיפוש

מדוע לא כדאי לפרוץ מנעול לבד?

אם יש מקרה קטן אך מעצבן שיכול לקרות לנו במהלך שגרת היום יום, הוא המקרה בו אנחנו עומדים מחוץ לדלת הכניסה הביתה, ולא מוצאים את המפתח (או שהמפתח נמצא, אבל הוא פתאום לא פותח את הדלת, נתקע בתוך המנעול או כל תרחיש נוראי אחר).

באותו רגע, האינסטינקט הראשוני אולי יהיה לנסות ולפרוץ לבד את המנעול – במיוחד אם אתם ממהרים ואין לכם זמן או כוח לחכות למנעולן מקצועי שיגיע ויושיע אתכם. עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת לבדכם.

 

פריצה של מנעול בכוחות עצמכם עלולה לגרום יותר נזק מתועלת

אם אתם לא מנעולנים מוסמכים, אין כל סיבה שתנסו לפרוץ את הדלת לבדכם. פריצה של מנעול זה לא עניין כה פשוט כמו שאולי נדמה, וצריך להשתמש בטכניקות מקצועיות ועדינות על מנת לפרוץ את המנעול בצורה שתשאיר הכי פחות נזק לתיקון.

 

עלול להיגרם נזק רב יותר לדלת ולמנעול

חשוב לזכור שברוב הפעמים, אחרי פריצה של מנעול יהיה צורך בתיקון של הנזק שנגרם, גם אם הפריצה התבצעה על ידי מנעולן מקצועי. ההבדל הוא שכאשר אדם לא מקצועי מנסה לפרוץ את המנעול לבדו, הנזק שייגרם לדלת ולמנעול עלול להיות גדול הרבה יותר מאשר הנזק שישאיר אחריו מנעולן – מה שיגרור גם תשלום גבוה יותר עבור תיקון הנזק.

 

ניסיון פריצה עצמאי עלול לגרום נזק לגוף שלכם

אם במקרה החלטתם לפרוץ את המנעול לבדכם, ועשיתם זאת באמצעות כלי חד שמצאתם ברחוב או שהשאלתם מהשכנים – אתם עלולים להיפצע ולגרום לעצמכם לנזק. גם אם אולי חשבתם לעשות זאת בדרך יותר "קלאסית" כמו בעיטה חזקה לדלת עד שתיפתח, אתם עלולים לגלות שהדבר לא כל כך קל – ויכול ואפילו להיות מסוכן.

 

מנעולן מוסמך ומקצועי זמין עבורכם בכל מקום ובכל זמן

מעבר לנזקים שאתם עלולים לגרום לעצמכם ולדלת הבית שלכם בניסיון פריצה עצמאי, יש סיבה נוספת שבגללה לא מומלץ לעשות זאת – פשוט כי אין בכך צורך. בימינו אתם יכולים בחיפוש פשוט בגוגל למצוא עשרות מנעולנים מקצועיים ומנוסים, שעובדים בכל רחבי הארץ וזמינים 24 שעות עבורכם. למה לסכן את עצמכם כאשר יש איש מקצוע זמין, שיכול לעשות זאת בצורה טובה ובטחוה יותר?

אם נקלעתם למצב חירום, ואתם זקוקים למנעולן מקצועי ומנוסה שיפרוץ עבורכם את דלת הבית במהירות ובבטחה – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.interiordoor.co.il. תוכלו להתקשר למספר הטלפון של המנעולן המקצועי שנמצא באתר – המנעולן זמין עבורכם לאורך כל שעות היום ו- 7 ימים בשבוע, כך שלא יהיה מצב בו לא תקבלו מענה.

מנעולן מוסמך ומקצועי יחסוך לכם את כל ההתעסקות שבניסיון פריצה לדלת, ואפילו יוכל לחסוך לכם כסף רב על החלפת כל המנעול או כל הדלת בעקבות ניסיון הפריצה העצמאי.

מנעולן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם