Nishma's

חיפוש

למה כדאי לשווק את העסק באינטרנט

העולם עבר שינויים מרחיקי לכת בעשורים האחרונים. התפתחותה המהירה, יש שיגידו מהירה מדי, של הטכנולוגיה בשנים האחרונות, יצרה עולם חדש וטכנולוגי לנגד עינינו. עבור אלה שחיו מספר שנים לא מבוטל בעולם הישן, לפני הפיכת האינטרנט לכלי המרכזי של ימינו, מדובר בהסתגלות לא קלה. אחד מהדברים אליהם הם צריכים להתרגל היא הדרך החדשה שבה עושים עסקים – דרך האינטרנט. אם אתם עדיין לא בטוחים, הנה הסיבות שבגינן צריך לשווק את העסק באינטרנט. 

 

יכולת בקרה ושליטה

אם אתם תולים כרזת פרסום, אין לכם דרך לדעת כמה אנשים הבחינו בה. אתם יכולים לדעת, אולי, כמה אנשים בממוצע עוברים או נוהגים על פניה ביום, אך אין שום דרך לדעת כמה אנשים הבחינו בה, כמה אנשים התעניינו בה וכמה אנשים הפכו ללקוחות פוטנציאליים בזכות הכרזה.

כאשר מדובר בשיווק אינטרנטי, כל הנתונים הללו קיימים וזמינים בקלות ובמהירות. נתונים אלה מאפשרים לשפר את קמפיין השיווק בהתאם למידת ההצלחה. אם אתם מחפשים דרך להבין כמה אנשים הגיעו לאתר בית העסק שלכם, בדקו את המדריך של אינסייט לבדיקת כניסות לאתר.

יכולת בקרה ושליטה  

מעבר מהיר מצופה ללקוח פוטנציאלי

במידה ואתם מפרסמים דרך פרסומת בטלוויזיה או שלט חוצות, אתם דורשים מצפים ללא מעט ממי שנחשף לפרסומת. מדובר לא רק בלזכור את בית העסק או המוצר שלכם, אלא גם לעשות מאמץ פעיל במציאת בית העסק לאחר מכן, כשהוא מגיע לרמזור או בסוף הפסקת הפרסומות.

במידה ואתם משווקים דרך האינטרנט והרשתות החברתיות, הלקוח כבר נמצא במכשיר שמאפשר לו לבדוק את בית העסק או המוצר, וכל מה שנדרש ממנו זה רק ללחוץ על הקישור או המודעה וכך אתם מונעים את האפשרות שהוא יישכח את המוצר ולא ירכוש.

 

גישה לקהל יעד צעיר

אחד מיתרונותיו הגדולים של האינטרנט זו העובדה שהוא מאפשר גישה לקהל יעד צעיר בהרבה מקהל היעד שמפרסמים בדרך כלל מצליחים להגיע אליו. מכיוון שהרשתות החברתיות השונות, מפייסבוק, אינסטגרם ועד סנאפצ'ט וטוויטר, מלאות בלקוחות פוטנציאליים צעירים, הן מהוות מקום אידיאלי להשקיע בו את תקציב הפרסום של העסק.

גישה לקהל יעד צעיר

על שיווק אורגני שמעתם?

ללא ספק, זה היתרון המרכזי בכל הנוגע לשיווק אינטרנטי. ברשתות החברתיות, דברים מופצים ונהיים ויראליים בעזרת המשתמשים השונים. מפרסמים שונים גילו את האפשרות ליצור תוכן ויראלי וכך לפרסם את בית העסק, זאת מבלי להשקיע סכומים גדולים במימון פוסטים במגוון רשתות. הבעיה העיקרית היא, כמובן, שזה לא פשוט ליצור תוכן ויראלי שיצליח בצורה אורגנית ובלי שום קידום, אבל אף אחד לא אמר שיש פתרונות קלים.

 

סיכום

במידה ועוד לא התחלתם לשווק את העסק שלכם דרך האינטרנט, מומלץ בחום להתחיל לפעול בהקדם. באינטרנט יש יכולת בקרה טובה יותר, גישה לקהל יעד צעיר ואפשרות לפרסום חינם.

למה כדאי לשווק את העסק באינטרנט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם