Nishma's

חיפוש

כמה עולה חתונה

החלטתם, בשעה טובה, להתחתן? אתם רוצים לעשות אירוע מיוחד ולהזמין אליו את כל האנשים היקרים לכם? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע חלק ממה שמטריד אתכם זו השאלה כמה בעצם עולה חתונה. זקוקים לעזרה? חפשו את התשובות במאמר שלפניכם.

 

כך תתכננו את עלות האירוע

כולנו מכירים אינספור סיפורים על אותם זוגות שעשו חתונות מאוד יקרות ולמעשה התחילו את החיים המשותפים שלהם עם חובות. לכן ברור מדוע אתם חוששים מהעניין הזה וכדאי שתדעו: זה תלוי רק בכם. אחד מהטיפים הכי טובים שנוכל לתת לכם ושיעזור לכם להימנע מאותה טעות, הוא לעבוד עם תקציב מסודר. לדוגמא, האם אתם רוצים לראות גם אולמות אירועים בחיפה והקריות שאתן יודעים מראש העלויות בהם מופקעות? האמת היא, שאין טעם בכך. בנוסף, כדאי להחליט מראש כמה אתם מקציבים לכל אחד מהשירותים שלהם אתם זקוקים. לדוגמא, כמה אתם מוכנים לשלם לצלם, בהנחה שאתם באמת רוצים להזמין איש מקצוע כזה לחתונה? וכמה תהיו מוכנים על שירותיו של תקליטן? מעבר לכל אלה, כמובן שגם צריך להשאיר תקציב לקייטרינג, כי אם יש משהו חשוב שישפיע על עלות האירוע, זו השאלה באיזו חברת קייטרינג אתם בוחרים.

זוג בצילומים

 

איך מוזילים את עלות השכרת האולם?

החלטתם שאתם רוצים לעשות חתונה באולם? מחפשים את האולם המתאים ביותר? אם כך, כדאי שתדעו שבין אם אתם בוחרים אולם שנחשב ליקר ובין אם אתם בוחרים אופציה זולה יותר, יש עוד כמה דברים שיעזרו לכם להוזיל את העלות. לדוגמא, האם עצרתם פעם לחשוב שבעלי אולם אירועים יכול לגבות מכם מחיר גבוה יותר רק כי אתם רוצים להתחתן בתאריך "מיוחד" כמו 10.10? האמת היא, שככה זה עובד. בנוסף, על אותו אולם אירועים יכולים לגבות מכם מחירים גבוהים יותר עבור חתונה ביום חמישי לעומת חתונה שתתקיים בכל יום אחר בשבוע. כדאי להיות מודעים לכך כי בצורה כזאת ניתן יהיה לחסוך לא מעט כסף על השכרת האולם.

 

איפה תרצו לישון אחרי החתונה?

עוד דבר שאנשים שוכחים הרבה פעמים להכניס לחישובים של עלות החתונה, זה את הלילה שאחרי, כלומר, את השאלה איפה תבלו את הלילה הראשון שלכם ביחד. האם אתם רוצים לחזור לישון בבית? או שאולי אופציה כמו מלון בוטיק בצפון לזוגות יכולה להתאים לכם יותר? אין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, אך מה שבטוח זה שצריך להכניס את הנושא הזה לחישוב הכללי של עלות החתונה. בנוסף, אפילו אם אתם בוחרים לישון במלון בוטיק באזור הצפון, אתם יכולים להיות בטוחים שלא פעם יש גם מבצעים מיוחדים שמוזילים את התענוג. לכן, עוד טיפ חשוב שנוכל לתת לכם בנושא של עלות החתונה, זה לברר הכול לעומק ולראות האם יש מבצעים שונים עבור השירותים הנדרשים לכם הקשורים לאירוע.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם