Nishma's

חיפוש

מהם חוקי היסוד לקידום אורגני מוצלח

קידום אורגני SEO היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שמטרתה להגדיל את החשיפה ה"טבעית" של אתר בדפי התוצאות של גוגל או במנועי חיפוש אחרים. החשיפה במנוע החיפוש מביאה להגדלה בכמות המבקרים באתר ושיפור המיתוג שלו. זאת בשונה בקידום אתרים ממומן ובו אתם נדרשים לשלם לגוגל לדוגמה עבור דירוג גבוה במנוע החיפוש שלו. הכירו את חוקי היסוד לקידום אורגני מוצלח. חוקים בסיסיים אלו יעזרו לכם לשים את העסק שלכם צעד אחד קדימה.

 

מחקר מקצועי מקיף

הקידום האורגני דורש מחקר מקצועי מקדים אשר בודק בדיקת סטאטוס ותמונת מצב של האתר שלכם, בדיקת דירוגים, בדיקת מספר דפי אתר מאונדקסים וקביעת קהלי יעד ותחומי פעילות רצויים. זהו שלב מקדים שמהווה בסיס לכל הבא אחריו. זוהי בדיקה יסודית ועל פיה ניתן לדעת היכן נכון להתמקד. חשוב להשקיע בשלב זה ולתת לו את המשקל הראוי.

מהם חוקי היסוד לקידום אורגני מוצלח

מילות מפתח

זה שלב חשוב ביותר, ובלעדיו הפרסום יהיה לא אפקטיבי. מילות המפתח הם רשימה של כמה עשרות או מאות ביטויים אשר מתווים את האסטרטגיה של הקידום. מאוד כדאי להשקיע , לדייק ולהקפיד בשלב זה על מנת שלקידום האתר יהיה תועלת. מחקר מילות מפתח עוזר למדוד ולמקד את קידום האתר בגוגל במונחים ספציפיים. המדדים המרכזיים הם כמות הלידים, כלומר המכירות שמגיעות מהאתר, וכמות הכניסות הרלוונטיות.

 

קישורים חיצוניים

זהו מרכיב קריטי בקידום אורגני. הקישורים הם למעשה המקבילה של המלצות בעולם האמיתי. זו אחת הדרכים של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר לקבל מידע על איכות האתר שלך. ההנחה היא שככל שאתר מסוים מקבל יותר אזכורים הוא כנראה אתר טוב ואמין, ולכן גם ראוי להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש. עם זאת כמובן שזה רק רכיב אחד ולכן העמסת קישורים רבים על האתר יכולה להביא לעומס והכבדה מיותרת.

מהם חוקי היסוד לקידום אורגני מוצלח

אופטימיזציה

חשוב לבצע התאמה של דפי האתר למנועי החיפוש. כמובן שזה דבר שחשוב להתמיד בו לאורך זמן כדי שהאתר ישמור על רלוונטיות. התחום בו אתם פועלים ועולם הטכנולוגיה משתנה כל הזמן, וכדי להישאר רלוונטי ולעמוד בתחרות גם האתר צריך להישאר ככזה. בתהליך ה- SEO אין גבול למה שאפשר לשפר. בין אם זה מהירות. תשתית טכנית, תוכן, חווית משתמש ועוד. זה תהליך משתמש שחשוב להתמיד בו לכל משך זמן הקיום של העסק שלך.

 

סיכום

קידום אתרים אורגני בגוגל SEO הוא דרך להגדיל באופן "טבעי" את החשיפה של האתר שלכם בדירוג של גוגל. חוקי היסוד הם הקפדה על מחקר מקדים, שימוש במילות מפתח באופן נכון, קישורים חיצוניים ואופטימיזציה שממשיכה לאורך זמן ושומרת על האתר שלכם רלוונטי ועדכני. אם תקפידו על חוקי יסוד אלו תוכלו לקדם את האתר שלכם באופן אורגני וללא צורך להשתמש בקידום ממומן. על מנת שתוכלו להיות רגועים תוכלו לקחת חברה לקידום אורגני שתעשה בעבורכם את העבודה.

מהם חוקי היסוד לקידום אורגני מוצלח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם