Nishma's

חיפוש

כיצד נבחר משקפי ראייה לילדים

התאמה של משקפי ראייה לילדים זה לא עניין של מה בכך. מי שעשו זאת בעבר, יידעו להעיד שמדובר בהליך שמצריך היכרות עם טיפים חיוניים. המדריך הנוכחי מרכז את כל המידע החיוני בנושא, כדי שכל הורה בישראל יוכל לבצע בחירה נכונה של משקפיים לילדיו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שיש בידכם את הכלים הדרושים לכם.

 

קודם כל – עליכם לבצע בדיקת ראייה לילד\ה

רגע לפני שתבקשו לראות את מבחר הדגמים הקיימים לילדים בחנות האופטיקה הנבחרת, עליכם לבצע בדיקת ראייה לילד או הילדה. חשוב מאוד שתיישמו את השלב הזה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% בכך שהילד אכן צריך משקפיים. אנו ממליצים לבצע את הבדיקה באופטיקה מומלצת ומוסמכת שתמסור לכם את התוצאה המדויקת ביותר.

משקפיים לילדים

תעדיפו משקפיים שעשויים מחומר גמיש

בשלב זה אתם צפויים לגלות שיש מגוון עצום של משקפיים לילדים בחנויות האופטיקה. הילד שלכם עשוי לבחור במשקפיים לפי צבע אהוב או סגנון העיצוב של מסגרת שתפסה את תשומת ליבו. חשוב לזכור שהילדים שלכם עשויים לשחק ולהשתולל עם המשקפיים.

לכן, הבחירה צריכה להתבצע תוך תשומת לב לסוג המסגרת. הימנעו מבחירה של מסגרת מתכתית או כזו שעשויה מפלסטיק קשיח. שכן, חומרים אלו עשויים להישבר במהירות. כדאי לבחור במשקפיים על מסגרת מסיליקון גמיש שיחזיק מעמד לתקופה ממושכת. שימו לב, ניתן לבדוק את גמישות המשקפיים טרם הרכישה, תוך כיפוף המוטות כלפי חוץ.

 

בדקו את רוחב המסגרת ומוטות המשקפיים

סביר להניח שכעת יש בידיכם כמה דגמי משקפיים גמישים שמתאימים לילדיכם מבחינת העיצוב. עכשיו, תצטרכו לבדוק שהמסגרת שלהם מתאימה לרוחב הפנים של הילד או הילדה. חשוב מאוד שתימנעו בשלב זה מבחירה במסגרת צרה וצמודה מידי שתגרום בשלב מסוים לאי נוחות וכאב. בנוסף לכך, חשוב לבחון את מוטות המשקפיים שמגיעים אל מאחורי האוזן. מוטות אלה צריכים להיות באורך מתון. כלומר, לא קצרים מידי וגם לא ארוכים מידי.

משקפיים לילדים

תבחנו את כיסוי העדשות

העדשות של משקפי הראייה צריכות לכסות את כל העיניים ולא "לחצות" את שדה הראייה. תוכלו לבקש מהילד לעמוד במרחק מה מכם ולהסתכל עליכם. כשהוא יעשה זאת, תצטרכו לבדוק אם הוא מביט עליכם מבעד לעדשות או מעליהן.

 

טיפ חשוב לקראת סיום

אנו רוצים להעניק לכם טיפ חשוב רגע לפני שהמדריך יסתיים. נמליץ להוסיף למשקפי הראייה הנבחרים שרוך גומי וקופסה קשיחה. השרוך יאפשר לייצב את המשקפיים על הפנים של ילדיכם, במיוחד בעת משחק והקופסא תאפשר לשמור על המשקפיים במקום בטוח במהלך הלילה.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האינפורמציה הדרושה לבחירה נכונה של משקפי ראייה לילדים. עכשיו אתם מכירים בכל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שצוינו לעיל, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שילדיכם יקבל את המשקפיים המתאימות לו.

משקפיים לילדים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם