Nishma's

חיפוש

טיפים לשמירה על גריל הגז

אחת הדרכים הטובות ביותר לשדרג את המרפסת או הגינה שלכם היא להוסיף גריל גז. גריל גז יכול לשדרג כל אירוח או סתם ארוחה משפחתית על ידי הוספת האופציה לצליית הבשר (או הירקות) על האש באוויר הפתוח. כשרוכשים מכשיר מהסוג מומלץ להשתמש בכמה טיפים פשוטים וזולים לשמירה על גריל הגז.

גריל מקצועי

 

אז איך נשמור על גריל הגז?

הדבר הראשון והפשוט ביותר הוא כיסוי הגריל, מומלץ לכסות את הגריל בכל עת שלא שהוא אינו בשימוש. כיסוי לגריל גז ישמור על הגריל מפגעי מזג האוויר כמו גשם ואבק. ישנם סוגים שונים של כיסויים הנבדלים בגדלים, סוגי הבד ואף הצבעים שלהם. הדבר החשוב ביותר כשבוחרים כיסוי לגריל הגז הוא הגודל, בשביל לשמור על כל הגריל יש צורך שכולו יהיה מכוסה ולכן צריך כיסוי בגודל מתאים. בנוסף, מומלץ לבחור בבד דוחה גשם בכדי שהכיסוי עצמו לא יספוג אליו את מי הגשם.

למי מכם שמודאג מכך שהכיסוי יהרוס את הנראות של החצר, אשמח לספר שכיום ניתן להשיג כיסויים יפים בצבעים שונים, כך שניתן להתאים אפילו את הכיסוי לסטייל האישי שלכם.

ניקיון

דבר מהותי נוסף לשמירה על גריל הגז הוא הניקוי שלו לאחר השימוש. מומלץ לנקות את הגריל לאחר כל שימוש ומאוד חשוב לשים לב לסוג הלכלוך שהצטבר עליו בשימוש הנוכחי. אם מדובר על מאכלים שומניים מומלץ לנקות אותו עם נייר מיוחד לספיגת שומנים. במצב אחר אפשר להשתמש במגבונים לחים רגילים. החשיבות העיקרית היא לניקיון שלאחר כל שימוש וזאת כדי לשמור על הגריל במצב נקי ותקין.

מיקום מיקום ומיקום 

רבים ממקמים את הגריל על בסיס המיקום של קו הגז, מעשה מאוד הגיוני ולגיטימי. עם זאת, מומלץ להעביר את הגריל למקום מוצל ומכוסה בזמן שהוא אינו בשימוש. במידה ולא ניתן לבצע את זה, תמיד אפשר ליצור צל מלאכותי מעל הגריל על ידי שימוש בשמשייה פשוטה. שמש חזקה יכולה לפגוע גם בנראות הגריל (הצבע שלו בעיקר) וגם בתקינות הגריל. במידה ואין באפשרותכם להעביר את הגריל למקום מוצל, מומלץ לקנות כיסויים עבים במיוחד אשר מונעים גם את הפגיעה של השמש הישראלית החזקה.

כאשר רוכשים גריל גז מומלץ לחשוב על כל הטיפים הללו מבעוד מועד ולהיערך לכך גם מבחינה כספית וגם מבחינה לוגיסטית. אם אתם משפצים בדיוק את החזר או מעבירים קו גז חדש במיוחד בשביל הגריל מומלץ למצוא מקום מוצל ולהעביר לשם את קו הגז.

כלל הטיפים הללו יאפשרו לכם להנות מגריל הגז שלכם לאורך זמן רב ולשמר אותו כאילו היה חדש. תהנו ובתאבון!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם