Nishma's

חיפוש

טיפים של מעצבי פנים לריהוט הבית ב – 2022

עיצוב פנים הוא עניין שמשתנה בהתאם לטרנדים שבאים והולכים. עובדה זו גרמה לנו לכתוב מידי שנה סדרה של מדריכים שמתמקדת בטיפים שונים שניתנים על ידי מעצבי פנים בכל הנוגע לעיצוב של הבית והריהוט. השנה, כהרגלנו, יצאנו לפגוש 3 מעצבי פנים שמסרו לנו את הטיפים החמים ביותר לעיצוב והריהוט הבית לשנת 2022. הישארו אתנו ותצאו הכי מעודכנים בנושא.

 

תכירו את הדרך שבאמצעותה הגענו אל מעצבי הפנים השנה

בשנים שעברו פרסמנו פוסטים בקבוצת פייסבוק שכוללת אך ורק מעצבי פנים. השנה, כבר היו לנו קשרים עם כמה מהם. כך שפשוט שאלנו אותם בקבוצת הוואצאפ שלנו אם הם פנויים לסייע לנו בכתיבת המדריכים לשנת 2022. לשמחתנו, פנו אלינו בדיוק 3 מעצבים שציינו שהם ישמחו לקחת חלק במדריך השנתי שלנו. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע הצמוד בכתיבת מדריך זה. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להוביל לשינוי משמעותי בנושא.

 

תכירו את הטיפ ה – 1 של מעצבי הפנים לריהוט הבית לשנת 2022

הטיפ הראשון שנמסר לנו על ידי שמחה, מעצבת פנים וותיקה הוא לקנות את הרהיטים שלכם רק בחנות איכותית. לדבריה, היא ליוותה בשנה האחרונה לא מעט אנשים שרכשו רהיטים בחנויות לא מוכרות שהתגלו כלא אמינות. ראוי לציין כי חנויות אלו מספקות לא פעם סחורה שמתפרקת ונהרסת לאחר זמן מה.

לדבריה של שמחה, כדאי לקנות בחנויות מומלצות ומוכרות כמו למשל לילך רהיטים. ביקשנו ממנה את הכתובת כדי להקל עליכם בחיפוש והיא מסרה לנו את הקישור הבא: https://lilach-rahitim.co.il.

 

תכירו את הטיפ ה – 2 של מעצבי הפנים לריהוט הבית לשנת 2022

הטיפ השני נמסר לנו על ידי מיכל, מעצבת פנים שנמצאת בתחום כבר מעל ל – 5 שנים. לדבריה, שנת 2022 מביאה איתה אנרגיות וצבעוניות. כך שלדבריה, כדאי להכניס הרבה צבע לבית באמצעות רכישה של רהיטים בצבעים עזים. היא מציינת כי כדאי לבחור בפריטי ריהוט מסוימים, למשל:

  • ספות
  • שולחנות קפה
  • מדפים לחדרי שינה

 

תכירו את הטיפ ה – 3 של מעצבי הפנים לריהוט הבית לשנת 2022

הטיפ השלישי במספר הגיע אלינו מיניב, מעצב פנים שעוסק בתחום בארבעת השנים האחרונות. יניב ציין כי הטיפ החשוב ביותר שהוא יכול להעניק לכם בשנת 2022 נוגע לבחירה של ספות וכורסאות נוחות. שכן, לדבריו, נראה שבשנתיים האחרונות הרבה אנשים מוצאים את עצמם עובדים יותר מהבית. אין על כך וויכוח שנוח יותר לעבוד דרך הספה, כך שכדאי שתהיה לכם ספה נוחה לשבת ולעבוד עליה לאורך שעות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הטיפים של מעצבי הפנים בכל הנוגע לריהוט הבית בשנת 2022. כעת, כשיש בידיכם את הטיפים החשובים הללו, נותר לכם רק ליישם אותם וליהנות מעיצוב בית שמתאים לטרנדים הקיימים. שיהיה בהצלחה!

ספות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם