Nishma's

חיפוש

אל תחכו לגשם הראשון – 6 טיפים למיגון המרפסת

נצלו את שטח המרפסת שלכם, גם כשמגיעים הימים הקרים יותר.

המרפסת היא הרבה פעמים אזור לא מנוצל כראוי כשהחורף מגיע ואין באמת סיבה לכך.

היום יש הרבה מאוד דרכים בהם תוכלו להפוך את המרפסת שלכם לאזור חמים ויבש גם בחורף או לפחות להבטיח שהמרפסת לא תהפוך למקור לצרות בעונה זאת.

ישנן מספר דרכים למגן את המרפסות שלכם. ואנחנו כאן כדי לתת לכם את הטיפים הכי טובים כדי להבטיח שהמרפסת שלכם תהיה מוגנת מפני החורף הבא וכדי שתיהנו במרפסת בימים הקרים יותר.

 

סגירת חורף למרפסת

זאת ככל הנראה הדרך המהירה והקלה ביותר להגן על המרפסת שלכם וגם לאפשר לכם להנות ממנה במהלך עונת החורף.

סגירת חורף למרפסת יכולה להיות קבועה על ידי התקנה של סוכך קבוע או של פרגולה או יכולה להיות גם זמנית או ניתנת לקיפול כך שתוכלו עדיין להנות מהשמש בחודשי הקיץ.

אחד הסוככים היותר מומלצים הוא סוכך מסך. סוכך זה בניגוד לשאר הסוככים הקיימים בשוק מאפשר לכם גם סגירת צד למרפסת ולא רק סגירת חזית.

 

השתמשו בכיסוי אטום נגד גשם

הרבה פעמים כשאנו בוחרים למרפסת שלנו כיסוי אנו מתרכזים בעיקר בצורך שלנו להצללה בלבד. בשוק יש הרבה חומרים שיכולים לשמש למטרה זאת אך לא כולם יתפקדו גם בחורף להגנה נגד גשם ורוחות. לכן כאשר אתם מחפשים מיגון למרפסת בחורף כדאי לוודא שאתם בוחרים בבד אטום לגשם. היום החומר הטוב ביותר הקיים בשוק למטרה זאת הוא יריעות שמשונית העשויות מ-PVC.

 

לא חייב לוותר על הנוף

היום השוק מציע גם בדים שניתן להשתמש בהם כדי לסגור את המרפסת שהם גם אטומים נגד מים והם גם שקופים כך שאתם לא חייבים לוותר על הנוף מהמרפסת בזמן חודשי החורף.

חשוב לציין שהחומר השקוף נחשב פחות עמיד ולכן לא כדאי להשתמש רק בו אלא לשלב בין החומר האטום בצבע שלבחירתכם יחד עם אזורים שקופים.

 

וודאו שאין הצטברות של מים

אם אתם מעדיפים שלא לסגור את המרפסת כדאי לוודא שחור הניקוז במרפסת לא סתום ושמי הגשמים בחורף יוכלו לזרום מטה כדי למנוע הצפה ורטיבות.

 

אבטחו ציוד

גם אם בחרתם לסגור את המרפסת או לא תמיד כדאי ללכת על בטוח. אם אתם שומרים במרפסת חפצים או עציצים שיכולים להתהפך או לעוף ברוח כדאי להזיז אותם למקום בטוח כדי למנוע תאונות.

 

הגנו על ריהוט המרפסת

אמנם סגירת המרפסת יכולה לטפל בבעיה הזאת, אבל אם אתם מעדיפים שלא לסגור את המרפסת כדאי להכניס את הרהיטים שעלולים להינזק מתנאי מזג האוויר הקשים בחורף או לפחות לדאוג לכיסוי מתאים עבורם. הכיסוי הוא אופציה נהדרת כי הוא יכול לשמש אתכם גם בקיץ כדי למנוע בלאי של הרהיטים החשופים שעות רבות לשמש.

 

פינת ישיבה בחצר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם