Nishma's

חיפוש

טיול באבו דאבי – טיול מאורגן או עצמאי?

השמיים נפתחו בחודשים האחרונים לכיוון איחוד האמירויות, ולכן עשרות אלפי ישראלים אורזים את המזוודות במהירות ומגוונים את הטיול הבא שלהם עם יעד חדש מהניילונים, שעד כה היה סגור בפניהם.

אם גם אתם נמנים עם הישראלים האלו ורוצים לסגור טיול באבו דאבי, בוודאי יצא לכם להתלבט האם לצאת אליו ולתכנן אותו בכוחות עצמכם, או דווקא לשים את האחריות על גורם חיצוני שיארגן עבורכם

את הטיול.

היום יצאנו להתעסק באחת השאלות הכי חשובות שיש: טיול באבו דאבי – טיול מאורגן או עצמאי? וחזרנו עם כמה תשובות שבוודאי יעזרו גם לכם להגיע להחלטה.

אז מה עושים ואיך? הנה כל הפרטים.

 

טיול באבו דאבי בעצמכם – עלול לעלות לכם בבזבוז זמן

אז יש יתרונות וחסרונות לכל סוג של טיול, גם לטיול עצמאי באבו דאבי וגם כשיוצאים לדרך עם טיול מאורגן לאבו דאבי. חלק מכם בוודאי חושבים לעצמם על קריטריונים כמו מחיר, גמישויות, מקומות לינה, ארוחות, טיסות ועוד, ומחליטים בסופו של דבר האם לבחור בזה או בזה.

חשוב לציין כבר עכשיו שיכול מאוד להיות שטיול באבו דאבי בפורמט מאורגן יגבה מכם קצת יותר כסף, אבל הוא יביא איתו חוויה אדירה וחד פעמית שאתם בשום פנים ואופן לא יכולים לארגן בעצמכם.

 

טיול באבו דאבי בפורמט מאורגן – היתרונות

אז למה כדאי לצאת לטיול מאורגן? ובכן, הדבר הזה נכון לא רק לאבו דאבי אלא גם לערים נוספות, אבל בפרט כשמדובר כאן על עיר שחדשה לחלוטין לישראלים שביניכם. הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. טיול מאורגן הוא טיול מסודר – כשאתם יוצאים לטיול עצמאי אתם עלולים מהר מאוד ללכת לאיבוד, לא רק מבחינה פיזית בשטח אלא גם מבחינת כל האפשרויות שעומדות בפניכם. לעומת זאת, טיול מאורגן יודע לתכנן את הזמן בצורה חכמה, ולהגיע לכל יעד בצורה מסודרת ובזמן שלו.
  2. טיול מאורגן הוא הרבה יותר מקיף – הרבה פעמים בטיולים עצמאיים אתם עלולים "להיתקע" סביב אותם המקומות, לא לפתוח את הראש לכיוונים חדשים, ובהתאם לפספס המון מההיצע שהעיר יכולה להעניק לכם. עם טיול מאורגן אתם טועמים מכל יעד ויעד באבו דאבי, ומקבלים את החוויה המלאה.
  3. לדעת איפה המקומות המרכזיים – עם טיול מאורגן אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים ליווי מטעם מדריכים מקצועיים, שיודעים בדיוק איפה הכי כדאי לישון, לאכול ולטייל, וכמובן גם שמה הכי כדאי לראות, בלי לפספס שום דבר כיף וחשוב.

 

אל דאגה – תמיד אפשר לבוא שוב

אם אתם חושבים לוותר על טיול באבו דאבי בפורמט המאורגן ולנסוע בעצמכם, דעו שאתם עלולים לפספס הרבה דברים בדרך. אם כבר עשיתם טיול עצמאי ואתם מרגישים שלא מיציתם את אבו דאבי, גם עבורכם טיול מאורגן יכול להיות מצוין לפעם הבאה. בכל מקרה, תמיד תוכלו לטוס אליה שוב ושוב, ולראות בה עוד חלקים יפהפיים שעוד לא הכרתם. תהנו!

 

חוף ים

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם