Nishma's

חיפוש

יצאו צדיקים! הכירו את חברת ההדברות האמינה קוברה הדברות!

גם לכם נמאס מחברות הדברה שרק מבטיחות? הדברת מזיקים הינה עסק למקצוענים ואין בה מקום לפספוסים על חשבון הבריאות או הכיס שלכם. הכירו את חברת קוברה הדברות, חברה מקצועית, אמינה, עם הסמכה ממשרד איכות הסביבה אשר תעזור לכם להפטר אחת ולתמיד ממזיקים שונים החל מתיקנים וכלה בקרציות ופרעושים. 

 

הקיץ הולכים על בטוח – קוברה הדברות

הקיץ כבר איתנו ואיתו גם מזיקים מעופפים או זוחלים שמתקיפים אותנו במקום הכי בטוח שלנו, הבית. תיקנים, פרעושים, קרציות ומכרסמים הינם אורחים לא קרואים החודרים דרך מערכת הביוב, סדקים ופתחים או מוכנסים פנימה על ידי חיות המחמד שלנו. הדרך היחידה להפטר מהם בצורה נכונה ובריאה היא באמצעות איש מקצוע. למידע על קוברה הדברות תוכלו להכנס לאתר הבית וללמוד על היתרונות המשמעותיים של הדברה מקצועית.

הדברה

קוברה הדברות

קוברה הדברות בהנהלתו של שמואל יחזקאל מחזיקה בכל הרשיונות וההסמכות הנדרשות מהמשרד להגנת הסביבה ומתנהלת תמיד באחריות ובמקצועיות במיוחד כשיש חיות מחמד בתוך הבית ובחצר וכמובן ילדים ותינוקות. הנסיון והמומחיות שלנו בכל סוגי ההדברה עומדים לרשותכם בכל זמן ובכל עת מול כל סוגי המזיקים.

 

הדברה ירוקה ומתחשבת בסביבה

הדברה ירוקה הינה הדברה אשר הפגיעה שלה בסביבה הינה מינימלית. חשוב לא לסמוך על דברי המדביר אלא להגדיל ראש ולבדוק היטב באילו חומרים הוא משתמש ולא סתם מגדיר את עצמו כמדביר ירוק מבלי שיהיה לו אסמכתאות לכך. הדברה ירוקה מתחלקת לשלושה סוגים עיקריים:

  • הדברה מניעתית – הדרך הפשוטה והידידותית ביותר לסביבה היא למנוע את כניסת המזיקים הביתה באמצעות שימוש בחומרים המרחיקים טפילים של בעלי חיים, שמירה על פחי זבל וקופסאות מזון אטומים וסגורים, התקנת רשתות ודבקים ללכידת חרקים או מלכודות ללכידת מכרסמים וכך מונעים את הגעתם לתוך הבית.
  • הדברה באמצעות חומרי הדברה מאושרים לשימוש – הדברה באמצעות חומרים שהותרו על ידי המשרד להגנת הסביבה כחומרים שנוטים להתפרק מהר או שנזק שהם מסבים לסביבה הינו מינורי. חשוב לזכור שגם ההדברה המותרת הינה רעילה, ולכן יש להשמע להוראות המדביר, במיוחד כשבבית יש ילדים ותינוקות או חיות מחמד.
  • שימוש באמצעים ביולוגים – ישנם אנשים אשר הסבל ממכת מכרסמים או חרקים שונים מביא אותם לאמץ חתולים, לאפשר קינון של ינשופים ודורסי לילה נוספים או להפיץ בשדותיהם את פרת משה רבנו החמודה הזוללת כנימות. בעלי חיים אשר ניזונים מהמזיקים זוכים באיזור גידול נעים ונוח, ואנחנו מרוויחים דילדול משמעותי של מזיקים באופן טבעי ונקי.

 

קוברה הדברות – פותרים את הבעיה ביעילות ואמינות

בקוברה הדברות תקבלו מענה מקיף ומקצועי לכל בעיית מזיקים עם תוצאות לטווח ארוך, עם הקפדה על יעילות ובטיחות ובמחירים משתלמים במיוחד. החברה הינה מוסמכת להדברה על ידי המשרד לאיכות הסביבה ונוהגת באחריות ומקצועיות רבה.

הדברה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם