Nishma's

חיפוש

התקנת סנן מים – כל השלבים

על ידי התקנה של סנן מים ביתי, למעשה ניתן להאריך אורך החיים של הצנרת בבית. בין אם מדובר בצנרת של מכשירים כמו מדיח כלים, מכונת כביסה, ברז מים במטבח ועוד, יש צורך להחליף את סנן המים כל תקופה. אז כיצד מתקינים סנן מים דירתי?

 

ישנם סוגים שונים של מסנני מים דירתי או ביתיים, כך שאם ברצונכם להתקין סנן דירתי בביתכם, ההמלצה היא ייעוץ מקדים עם החברה המשווקת את המסנן הנרכש. חשוב לזכור כי ההתקנה של מסנני מים במכשירי הבית או בברזים, מסייעת רבות בשמירה על איכות המים, שבדרך כלל אפיו מתגלים כטעימים יותר. מעבר לטעמם ואיכותם של המים, סנני מים עשויים למנוע את הצטברותה של אבנית, האויב הגדול ביותר של ברזי מים ראשיים, ביתיים וכדומה.

 

התקנה של סנן מים בדירות ובבתים

בעוד שהאבנית מוגדרת בעיה אסתטית ולא כבעיה בריאותית כלשהיא, חשוב עדיין לזכור שהשתייה של אבנית היא אינה מומלצת. במילים אחרות, עד שהמדע יכיר בכך שמדובר במפגע תברואתי לכל דבר, בינתיים אנו נמנע משתייה של אבנית בכל מקרה.

יש לשים לב, ישנם מחקרים רפואיים רבים אשר מצביעים על אבנית כגורם משמעותי לאבנים בכליות ובדרכי השתן. אם תרצו למשל להתקין מסנן מים מכאני, יהיה צורך להרכיבו אך ורק על הכניסה של השיבר הראשי של המים. בהתקנות מסוגים אלו של מסנני מים, חשוב ביותר לבצע התקנה נכונה. אם ישנו הצורך, יש להזמין אנשי מקצוע או את החברה המשווקת של מסנני המים.

כוס מים

 

מסנני מים נפוצים והייעוד שלהם בבית שלנו

המסנן המכאני הוא המסנן הנפוץ ביותר, והוא נועד לסינון של לכלוך מאוד גס (כמו למשל בוץ וחול). אם תיקחו את אותו המסנן המכאני ותתקינו אותו מתחת לכיור הביתי, הוא פשוט ייסתם מהר מאוד, היות והוא אינו מיועד לסינון של לכלוך כמו שאריות מזון הנשטפות בכיור.

מסנני מים ביתיים מומלצים בכל בית ודירה, בין אם מדובר בדירה המאכלסת תא משפחתי או דיירים בודדים. למעשה, אם כבר מדברים על ילדים, חשוב לציין, מחקרים שונים מראים כי איכות המים והמזון משפיעים על התפתחות הילדים שלנו.

 

מים איכותיים בבית והבריאות של ילדינו ושלנו

חשוב ביותר לשמור על זרימה של מים איכותיים בבית, גם עבורנו עצמנו וגם עבור הילדים. במידה ולמשל ילדכם מתמודד עם אתגר של קשב וריכוז, במקרים מסוימים שינוי התזונה של הילד עשוי להוביל לשיפור מסוים.

במקרים רבים אחרים, גם ניתן לשלוח את הילד אל אבחון פסיכודידקטי בפתח תקווה עבור תוצאות מדויקות ותוכנית עבודה.  נכון, הבריאות שלנו היא חשובה מאין-ערך, ואנחנו תמיד עושים את כל המאמצים להשתפר ולשפר את עצמנו, לתחזק את גופנו ואת רוחנו. בין אם מדובר בפן הבריאותי-פיזי של ילדינו

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם