Nishma's

חיפוש

מהן 5 המתנות הנפוצות ביותר לזוג חרדים?

כוס קידוש, זוג פמוטים, חנוכייה, צלחות ומגשים וכמובן מים אחרונים הלל הם רק חלק מהמוצרים שבהם אפשר להשתמש על מנת לפרגן לזוג חרדים. אז מה היתרון של כל מתנה ואיך בוחרים אותה? הנה המדריך המלא

 

השוואה בין סוגים שונים של מוצרי יודאיקה יכולה לעזור לבחור גם מתנה לזוג חרדים. אם רוצים ללכת על בטוח, ניתן גם לשאוב השראה מקטלוג של מוצרים מכסף טהור ובהם אחת האפשרויות הבאות:

 

1. כוס קידוש

בחירה נכונה של כוס קידוש מכסף יכולה לשדרג כל מתנה. זו המתנה המושלמת לזוג חרדים, היא יכולה לעזור להם להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין והיא נראית נהדר גם על שולחן החג או השבת וגם בתוך הוויטרינה. יתרה על כך, אפשר כיום לבחור מלכתחילה כוס עשויה כסף טהור שתהיה עמידה לאורך זמן ולא תדרוש שום סוג של תחזוקה מיוחדת. עם כוס קידוש כזו, הזוג הצעיר יודה לכל מי שחשב עליו.

 

2. זוג פמוטים

אי אפשר לדבר על מתנות נפוצות לזוג חרדים בלי להזכיר זוג פמוטים. אמנם כאן מדובר על מתנה שמיועדת לאישה ולא לגבר, אבל היא משמשת את שני בני הזוג בכך שהפמוטים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהבית. יתרה על כך, דתיים וחרדים מעריכים את זוג הפמוטים כחלק מהטקס שבו מקבלים את השבת והחג. בזכות הערך המוסף הזה של זוג פמוטים, הם הופכים למתנה מעולה לזוגות חרדים בגילאים שונים.

 

3. חנוכייה

מי שמחפשים דרך להביא מתנה מקורית לזוג חרדים יכולים לעשות את זה עם חנוכייה. כאן המטרה היא לא רק להתכתב עם מוצרי היודאיקה של היהדות, אלא להציע פתרונות ספציפיים לתקופות מיוחדות של חגים. אם רוצים, ניתן גם לשלב בין סוגים שונים של חנוכיות ולהשיג אותן מכסף מלא על מנת לשדרג אותן גם כאשר הן עומדות על השיש ללא שימוש.

 

4. צלחות ומגשים

זוגות חרדים בדרך כלל מאוד אוהבים לארח, מה גם שהתא המשפחתי בדרך כלל גדול, שמח ומרווח. אז אם רוצים לעזור לזוג חרדים לארח חברים ומשפחה, הדרך הכי טובה לעשות את זה תהיה להביא להם במתנה צלחות ומגשים שמיוצרים מכסף טהור ואיכותי. צלחות ומגשים אפשר להביא כמתנה לחתונה, אם מגיעים להתארח בעצמנו או בכל מקרה אחר שבו מעוניינים לפנק זוג חרדים עם מתנה שהם בטוח צריכים.

 

5. מים אחרונים הלל

מתנה כמו מים אחרונים הלל מאוד מתאימה לזוגות צעירים. באמצעות המתנה הזו ניתן מצד אחד לגוון את רשימת הכלים ומוצרי היודאיקה הרגילים, אך מצד שני עדיין להישאר מאוד מחוברים לקרקע מבחינת תפיסת העולם והיהדות. כמו כן, יש כיום אפשרות להשיג מים אחרונים הלל שמיוצרים גם הם מכסף טהור ובמראה משודרג.

 

כיפות מעוצבות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם