Nishma's

חיפוש

איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה

החלטתם לחגוג בר מצווה בסגנון קצת אחר – בריא יותר. גם ככה לכולם כבר נמאס מפיצות, המבורגרים ונקניקיות בלחמניה ועומס מסיבות בר המצווה מביא איתו דברים שחוזרים על עצמם כל הזמן. אז איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה? בואו ונגלה יחד.

 

תכנון מסיבת בר מצווה – לא עניין מסובך, אבל מצריך תשומת לב

לפני שנגיע לשאלה איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה, אנחנו רוצים קצת להרגיע אתכם. תכנון מסיבת בר מצווה הוא בהחלט עניין לא פשוט. אתם מוצאים את עצמכם מתפקדים כמפיקי אירועים קטנים, דבר שמעולם לא עשיתם לפני כן.

תצטרכו לארגן אטרקציה, אוכל, רשימות מוזמנים, לסגור אולם בו תרצו לחגוג, קישוטים, בלונים, הסעות ובקיצור מדובר בארגון של מיני חתונה בגדול. אז קודם כל – תירגעו! ברגע שתעבדו בצורה מסודרת ורגועה הכל ייראה לכם הרבה יותר פשוט, וההמלצה הראשונה שלנו היא לשמור על הרגשה נינוחה לאורך כל שלבי תכנון בר המצווה.

 

איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה

אז איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה? ברור שהכי פשוט להזמין חברת קייטרינג שתעשה לילדים המבורגרים עם צ'יפס, נקניקיות עם חמוצים או פיצות עם תוספות מגניבות. אבל בינינו, כמה כבר אפשר לאכול ג'אנק פוד ולהנות? לא הרבה, בעיקר לא בשנה עמוסה כמו שנת מסיבות בר המצווה.

במקום זה כדאי שנתעסק קצת בשאלה איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה, וביחד נגלה שזה באמת לא כזה נורא.

 

בריא זה לא רק ירקות

כשאומרים לאנשים "אוכל בריא" הקונוטציה מיד הופכת לשלילית. בראש עולה תמונה של שולחן כיבוד המורכב מירקות ופירות, אך ממש לא כך הדבר. קייטרינג בריא לבר מצווה יכול בהחלט להיות מורכב מירקות ופירות, והוא יכול גם לשלב מאכלים בריאים נוספים כמו טורטיות עם מילויי גבינות, טונה, ביצים ועוד.

בנוסף לטורטיות תוכלו גם לבקש מחברת הקייטרינג פשטידות דלות שומן עם ברוקולי, כרובית וגבינות, סלטים מגוונים עם גרעינים, פיצוחים ורטבים מגניבים, ותראו בעצמכם איך האורחים (כן, גם הילדים!) מלקקים את האצבעות.

 

ומה עם אטרקציה?

אחרי שתסיימו עם החלק של האוכל ותסגרו את כל נושא הקייטרינג, תוכלו להתפנות לבדיקת האטרקציות השונות לבר המצווה. תוכלו להזמין אמן חושים לבר מצווה, קוסם, זמר, מופע ריקוד, מתקנים מתנפחים לגדולים, מסלולי נינג'ה, משחקי מולטימדיה כמו אקס בוקס, עמדות ווי, עמדות סוני פלייסטיישן ועוד, שולחנות משחק כמו סנוקר, כדורגל, כדורסל ועוד, משחקי ספורט כמו רקטות, מתקני קביים להליכה ושמירה על שיווי המשקל ועוד.

 

ומה עם עלויות?

בר מצווה אפשר להפיק בסכומים צנועים וסכומי עתק כאחד, הכל תלוי במה מחפשים. אם אתם רוצים ללכת על הממוצע הרווח, הצטיידו בכמה אלפי שקלים שיוכלו לכסות את הוצאות האטרקציה, האוכל, האולם וההסעות. שיהיה המון מזל טוב!

 

סלט טרי טרי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם