Nishma's

חיפוש

מה ההבדל בין אוכל לכלבים וחתולים הילס לבין רויאל קנין?

אוכל לכלבים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, לאור כניסה של מותגי על אשר מייצרים ומשווקים אוכל מותאם אישית. שני המותגים הבולטים הם הילס ורויאל קנין. נציגי חנות אנימל שופ מסבירים את כל מה שרציתם לדעת לגבי ההבדל בין שני המותגים, לקראת הרכישה.

 

אוכל לכלבים וחתולים בהתאמה אישית

אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם כיום הוא ללא ספק אוכל מותאם אישית לכלבים וחתולים. למעשה, אם בעבר החתולים והכלבים קיבלו אוכל זהה המורכב לרוב מחומרי גלם זולים למדי, כיום ניתנת אפשרות לכל בעל כלב או חתול לרכוש אוכל ממותג מוביל אשר שם דגש לא רק על נושא האיכות אלא גם על מתן תזונה בריאה ומאוזנת, בהתאם לגיל ולמצבו הבריאותי של החתול או הכלב. שני מותגים בולטים בענף הינם רויאל קנין לכלבים וחתולים וכן הילס. מה ההבדל בין שני המותגים ומה הופך אותם לאהודים במיוחד? להלן הפרטים.

חתול אוכל

הילס – מזון רפואי לכלבים וחתולים

הילס לכלבים וחתולים מוגדר כאוכל רפואי והיפו אלרגני,וזאת בשל העובדה כי הפורמולה הייחודית של האוכל תורמת באופן ניכר לאיכות חייהם של כלבים וחתולים אשר סובלים מבעיות בריאותיות ואלרגיות. המזון של החברה נבדק במבחני מעבדה מחמירים ועבר את כל הבדיקות בהצלחה יתרה, ולכן הוא מומלץ ע"י וטרינרים מזה שנים רבות. משום כך, מוגדר המותג כ"מזון על" לכלבים ולחתולים, והוא מכיל מגוון חלבונים, ברזל וכן מינרלים ייחודים אשר נמצאו מחקרית כיעילים לשיפור מראה הפרווה, מערכת העיכול, חיזוק המפרקים והמערכת החיסונית. את המותג ניתן לרכוש באמצעות חנויות מתמחות בלבד, ובהתאמה אישית ע"פ הסדרה המתאימה באופן מדויק לצרכיו של הכלב או החתול. היתרון הבולט של החברה נובע לא רק מאיכות המוצרים אלא גם מגודל האריזה, אשר נחשבת למשתלמת במיוחד.

 

רויאל קנין – המותג הנפוץ בישראל

רויאל קנין נחשב למותג הנפוץ בעולם בתחום אוכל לחתולים וכלבים, וזאת בשל נוסחא ייחודית אותה פיתחה החברה עוד בשנת 1968.מדובר במותג הגדול ביותר בתחום, ותחת המותג ישנם עשרות סדרות המיועדות לכל כלב וחתול באופן אישי, בהתאם לטעמו האישי, גיל, משקל, רקע בריאותי וכן הגזע. ההבדל המשמעותי מהמותג הילס נובע בעיקר בתרכובת האוכל, וזאת לאור העובדה כי במותג רויאל קנין מתמקדים בהתאמה מדויקת לכלב או לחתול בהתאם לפרמטרים שונים, ולכן החברה משתמשת בחומרים ייחודים ובלעדיים אשר מוגנים באמצעות פטנט. על פי נציגי החברה, ניתן דגש משמעותי על התאמה מושלמת הן מבחינת חומרי הגלם והטריות וכן הערכים התזונתיים אליהם שואפת להגיע החברה, כל זאת בכדי לחדש בכל עת ולהעניק לכל כלב וחתול את המענה המותאם בדיוק אליו, ולכן נחשבת החברה לחברה פורצת דרך מבחינה טכנולוגית אשר עומדת בחזית תחום פיתוח אוכל לכלבים וחתולים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם