Nishma's

חיפוש

האם כל אחד יכול ללמוד לימודי סייבר?

יש לנו שתי בשורות אליכם: אחת טובה ואחת רעה. נתחיל מהרעה. לא משנה במה הארגון שלכם עוסק ואיזה מוצר/שירות הוא משווק כי דבר אחד בטוח – אתם חייבים לשמור על המידע הארגוני שלכם באמצעות אבטחת מידע.

כל פריצה למחשבי החברה יכולה לגרום לנזק בלי הפיך ולהוריד לטמיון את כל ההשקעה שלכם. אפשר כמובן לבצע סקר אבטחת מידע פעם בשנה, אבל זה לא תמיד מספיק. הבשורה הטובה היא שאתם יכולים להקדים תרופה למכה באמצעות לימודי סייבר. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם את השאלה הבאה – האם כל אחד יכול ללמוד לימודי סייבר? התשובה למזלכם היא כן.

 

קורס סייבר ואתם

עם זאת, במידה ואתם חדשים בתחום כדאי שתרשמו לתחום לימודי סייבר למתחילים ולא ללימודי סייבר למתקדמים. לימודים אלו יאפשרו לכם להכיר מגוון רב של נושאים בתחום הסייבר (למשל שיטות של הגנה מחד ותקפיה מאידך) ולקבל כלים הנדרשים לעבודה בתחום, אבל אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. לכן, מומלץ להירשם לקורס שבו ניתן ליהנות משני יתרונות נוספים:

  • תרגול החומר הנלמד במעבדות ייעודיות
  • דימוי של העולם האמיתית באמצעות סימולטורים

חשוב לדעת שקורס שכולל את המרכיבים הנ"ל לא רק תורם לארגון, אלא גם מעלה את הסיכויים שלכם בשוק העבודה במידה ותרצו לפתח קריירה בנושא – מה שיהפוך אתכם לסחורה הכי חמה ובהתאם המשכורת שלכם תגדל פלאים. ורק כדי לסבר את האוזן מצ"ב רשימה של משרות שיפתחו בפניכם עם סיום הקורס:

  • יועצי סייבר בבנקים, במוסדות פיננסיים ובמפעלים בטחוניים
  • חוקרי סייבר בחברות שונות
  • מומחי סייבר בארגונים שונים לאבטחת מידע
  • מיישמי אבטחת מידע במשרדים לראיית חשבון שעובדים עם חברות בינלאומיות שנסחרות בבורסה.

 

יש קורס כזה?

אולי תופתעו לגלות אבל יש בארץ רק קורס סייבר אחד כזה שנמשך 310 שעות (62 מפגשים). מדובר בקורס של חברת קרנליוס והוא הרבה יותר מקורס סייבר סטנדרטי. הקורס של החברה פותח ע"י המומחים המובילים בתחום הסייבר בארץ, כך שהוא כולל מגוון של נושאים רלוונטיים שנחשבים לנדרשים מבחינת התעשייה.

המשמעות היא שקורס זה לא רק מעניק לסטודנטים ידע מעשי רב בתחום הגנת הסייבר, אלא גם מקנה להם כלים מעשיים לצד תיאוריות וזאת במטרה אחת – לאפשר להם לקבל את כל הידע הרצוי כדי להשתלב בהצלחה במקצוע.

 

איך נרשמים?

בטח תשמחו לדעת שכדי להצטרף לקורס תדרשו לשני דברים בלבד: הבנה בסיסית בסביבת העבודה של חלונות ויכולת לקרוא אנגלית טכנית ברמה גבוהה. למעשה, כדי להתחיל היום את הקריירה של מחר אתם אפילו לא צריכים לקום מהכיסא. לפניכם כמה אפשרויות הרשמה לקורס שישנה את חייכם:

איש מקצוע

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם