Nishma's

חיפוש

בניית אתרים אונליין 2019

בין אם מתחשק לכם להשתעשע עם הרעיון של בנייה ועיצוב אתרים בצורה של לנסות את הגרסאות החינמיות השונות המוצעות באינטרנט, או שמתחשק לכם להתמקצע בתחום זה ולקבל תעודה מוסמכת – מדובר על אחד התחומים היותר מעניינים ורווחיים בשוק העבודה כיום.

בעולם של היום, בו ישנו מגוון קורסים אינטרנטיים המוצעים בחינם והופכים כל אחד מאיתנו למומחים בתחומים שונים – אחד הקורסים הנחשקים ביותר בעולם העיצוב של היום הוא עיצוב ובניית אתרים. מדובר על אותן תוכנות מתקדמות היכולות להפוך כל אתר נחיתה, או עיצוב אתר שלם, לאטרקטיבי ומרהיב. אז איך עושים זאת?

קידום אתרים

בנה אתר אינטרנט משלך בחינם

ישנן כמה תוכנות בשוק המציעות, בכמה צעדים פשוטים תוך ליווי צמוד, את האפשרות לבנות אתר שנראה מקצועי, רלוונטי וחדיש למראה, ביניהן: וויקס, WIX, אתר ישראלי אשר מאפשר לבנות אתר בעיצוב אישי, WEEBLY, המספקת ממשק ידידותי וקל לשימוש מבלי שצריך להשתמש אף לו בקוד אחד. חברה נוספת היא SQUARESPACE, המציעה צוות תמיכה הזמין למשתמשים 24 שעות ביממה, בעל 70 תבניות מוכנות של עיצובי אתרים ועלות מינימלית של 12 דולרים בחודש. החברה האחרונה היא SITE123, אשר לאחר מענה של כמה שאלות, מאפשרת לבנות אתר המותאם לכם אישית תוך דקות ספורות. יש לאתר זה ספרית תמונות ענקית וחינמית, בנוסף לאפשרות לעצב את דף הנחיתה שלך בהתאם. אחד היתרונות הבולטים של השימוש באתר זה הוא שלא צריך שום ידע טכנולוגי או ידע בקודים מסוימים על מנת להפעיל אותו ובכך הוא שמיש וקל לתפעול לכל הבוחר להשתמש בו.

תעודת מקצוע בתחום בניית האתרים

במידה ואתם לא רק מחפשים לעצב אתר, בצורה חובבנית, לכם או לחבריכם, אלא להבין את המורכבויות הטכנולוגיות ולרכוש כלים על מנת להשתלב בעולם התעסוקתי של התחום הזה ולקבל תשלום נאה על עבודתכם – אתם תצטרכו לפנות ללימודי תעודה. במכללת שונות, כמו מכללת סולו בניית אתרים קורסים שונים, ביניהם קורס המתרכז בעיצוב ובניית אתרים באינטרנט, המציע הכשרה בלימודי יסודות עיצוב האתרים, תורת הצבעים, עיצוב בצורה נכונה, קומפוזיציה גרפית, בניית דפי בית, בניית דפים פנימיים לאתר, עיצוב ממשקי אתרים ועוד'. בנוסף, רוב התוכנות אשר יישומו בקורס זה נמנות בין התוכנות המתקדמות בעולם ביניהן; פוטושופ, וורדפרס, אילוסטרייטור, אלנטור, XD ועוד רבות אחרות.

אחד היתרונות הבולטים ביותר במכללה זו היא העובדה שהקורסים בה נלמדים בצורה מקוונת, מול מורים פרטיים, בשיעורים של אחד על אחד, בזמן ובמקום הנוחים לך. צורת ואופי הלימוד מותאמים לכל סטודנט באופן אישי ובכך יש מענה על שאלות והתעכבות על דקויות ועל הדברים שלא מובנים או מצריכים חזרה נוספת. למכללה זו וותק של 12 שנה בתחום ומרצים מעולים, בעלי ניסיון עשיר ומוכח אשר מלמדים במכללות המובילות בארץ.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם