Nishma's

חיפוש

במות הרמה – האם זה באמת משתלם?

בעבודות בגובה אנחנו צריכים להיעזר בכלים מתאימים לביצוע העבודה בצורה נוחה יעילה ובטוחה, ואין ספק כי במות ההרמה הן בין הפתרונות המובילים בתחום. בין אפשרויות רכישה או השכרת במות ההרמה, עולה השאלה הנפוצה – האם זה באמת משתלם?

 

מה הן במות הרמה?

עבודות בגובה הן עבודות נפוצות במגוון תחומים וענפים שונים בתעשייה, החל מעבודות תחזוקה ותשתיות, דרך גינון וחקלאות ועד בנייה ושיפוצים בגובה. על מנת לבצע את העבודות הללו בצורה יעילה, נוחה ובטוחה, עלינו להיעזר בכלים מתאימים ובין הבולטים מביניהם נמצאות במות ההרמה השונות, המאפשרות הגעה לגבהים שונים, תוך שמירה על ביטחון מקסימלי.

 

במות הרמה – הסוגים הנפוצים

השימושים הרבים והמגוונים שניתן לעשות בבמות ההרמה, הביאו לכך שניתן למצוא כיום מגוון סוגים שונים של במות הרמה ובין הסוגים הנפוצים ביותר נמצאים:

 

במת הרמה מספריים

במת הרמה זו מסוגלת לנוע בצורה אנכית בלבד (מעלה – מטה) והיא מתאימה בעיקר לעבודה בחללים סגורים ובסביבת עבודה ישרה וקשיחה.

 

במת הרמה עם זרוע

במת הרמה עם זרוע, המוכרת גם בשם במת הרמה מפרקית, היא במת הרמה גמישה יותר, היכולה לנוע לכל הצדדים , תוך גמישות מרבית ויכולת עבודה על גבי משטחים מאתגרים.

 

במת הרמה – כמה זה עולה?

מחיר במת הרמה הוא שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית, שכן הדבר תלוי בסוג במת ההרמה (גדולה / קטנה, ניידת / נייחת ועוד), הדגם היצרן ופרמטרים נוספים, כמו גם בשאלה האם אתם מעוניינים לרכוש את במת ההרמה או להשכיר אותה.

בכל הנוגע לכדאי הרכישה או ההשכרה, כדאי לקחת בחשבון בעיקר את תדירות העבודה וטווח הזמן של הפרויקט. ככל ומדובר בעבודה בגובה המבוצעת בתדירות תכופה ו/או נמשכת לפרקי זמן ממושכים, הרי שאפשרות הרכישה ככל הנראה תתאים לכם יותר.

 

האם משתלם לקנות או להשכיר במות הרמה?

הדרך הבטוחה והיעילה ביותר כיום לביצוע עבודות בגובה היא באמצעות במות הרמה. השימוש בבמות הרמה מאפשר לנו לחסוך משאבים וזמן יקר ולחסוך בכח אדם בעת ביצוע העבודה. כמו כן, במות הרמה נחשבות לבטוחות לשימוש, בוודאי לעומת שימוש בסולמות ופיגומים, כך שבהחלט משתלם לקנות או להשכיר במות הרמה, בהתאם לצרכים שלכם ומאפייני הפרויקט.

 

היכן רוכשים / משכירים במות הרמה?

בכדי להבטיח לעצמכם ראש שקט ובטוח בכל הקשור לעבודות בגובה והשימוש בבמות ההרמה, חשוב לרכוש או להשכיר את במות ההרמה רק מחנות מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תעמיד לרשותכם את במות ההרמה האיכותיות והמקצועיות ביותר, במחיר משתלם ותוך סיוע וליווי של אנשי צוות מומחים, שיעזרו לכם לבחור את במת ההרמה המתאימה ביותר.

 

לסיכום

כפי שראינו, במות ההרמה הן הפתרון האידיאלי לעבודות השונות בגובה, הן מבחינת היעילות והחיסכון בזמן ובמשאבים והן מבחינת הבטיחות המקסימלית. ניתן להבין אם כן, כי גם לאחר שקלול מגוון הפרמטרים המשפיעים על המחיר של במות ההרמה השונות, הרי שמדובר בפתרון משתלם במיוחד לכל עבודה בגובה.

במות הרמה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם