Nishma's

חיפוש

איך תדעו שחברת הניקיון שלכם באמת עושה את העבודה

הזמנה של חברת ניקיון לניקוי כללי של הבית או המשרד הינה עניין נפוץ ומוכר. הבעיה היא שלא כולם יודעים איך לבדוק את חברת הניקיון, בשביל לברר שזו עושה את העבודה כמו שצריך. החלטנו לכתוב מדריך מעמיק בנושא שיעלה את המודעות ויאפשר לכל אחד להכיר בדרכים היצירתיות לבדוק את העניין.  

 

למה בכלל חשוב לבדוק שחברת הניקיון עושה את העבודה?

יכול להיות שטרם נחשפתם למצבים שבהם יש צורך לבדוק את חברת הניקיון. אם כך, כנראה שהייתה לכם חברה מקצועית ומומלצת שעשתה את עבודתה נאמנה. מי שמצאו את עצמם בודקים את עבודת החברה, הם אנשים שגילו שעובדי החברה השאירו אזורים מלוכלכים או שהם ביצעו עבודת ניקיון לא מוקפדת. בחרנו להציג בפניכם כמה מצבים שאירעו לאחרונה למכרים שלנו, לאחר שהם הסתייעו בחברת ניקיון חדשה והתאכזבו:

  • נשארו סימנים של סוליות נעליים על הרצפה לאחר השטיפה
  • נותרו לכלוכים על גבי הכיורים בשירותים
  • לא בוצע ניקוי מעמיק במקלחת

אם אתם רוצים לבדוק את חברת הניקיון שלכם וליידע אותה אודות הליקויים, כדאי שתיישמו את אחת מהדרכים שיוצגו בפניכם עכשיו.

חברת ניקיון בתים

דרך מספר 1 שתאפשר לכם לדעת שחברת הניקיון שלכם עושה את העבודה: באמצעות הצבת מצלמה

הדרך הראשונה היא באמצעות הצבה של מצלמה בבית. אנחנו בכוונה לא מציינים "מצלמה נסתרת" מכיוון שאנו חושבים שעצם הצבת המצלמה, תגרום לעובדיה של חברת ניקיון בתים לבצע את עבודתם נאמנה. שכן, הם יידעו כי צופים בהם ויעשו את כל שביכולתם, כדי להביא לניקיון איכותי ומקצועי.

 

דרך מספר 2 שתאפשר לכם לדעת שחברת הניקיון שלכם עושה את העבודה: באמצעות בדיקה מידית

הדרך השנייה היא באמצעות ביצוע בדיקה מקיפה ומידית ברחבי הבית בזמן שעובדי הניקיון עוד נוכחים בו. כך תוכלו לגלות באילו אזורים לא בוצעה עבודה מקצועית ולהציג זאת בפניהם. השתדלו לשוחח עמם בנעימים וצאו מנקודת הנחה כי הם לא עשו זאת מתוך כוונה רעה, אלא מתוך אי תשומת לב לפרטים הקטנים.

חברת ניקיון בתים

רוצים להימנע מיישום הדרכים המעייפות הללו? כדאי שתיישמו את הטיפ הבא

תראו, אתם לא חייבים למצוא את עצמכם מיישמים את הדרכים שצוינו לעיל. ההמלצה שלנו היא לבחור בחברת ניקיון מוסמכת ומומלצת שתבצע את העבודה באופן מקצועי. בחירה שכזו, תאפשר לכם להיות בטוחים כי לא יהיה צורך במעקב אחר רמת הניקיון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 הדרכים שיגלו לכם אם חברת הניקיון שלכם עושה את העבודה. בשלב זה אתם מכירים מקרוב את הדרכים ויודעים מה הדרך החלופית שתאפשר לכם ליהנות מבית נקי ללא מאמץ. נאחל לכם שתבחרו פשוט בחברה מומלצת שתבצע את עבודתה במקצועיות, כך שלא תצטרכו לבזבז את זמנכם.

חברת ניקיון בתים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם