Nishma's

חיפוש

איך להשיג 1,000,000 צפיות ביוטיוב

אחד האפיקים הפרסומיים הגדולים ביותר שקיימים ברשת הוא היוטיוב, למה? כי בואו נדבר על זה רגע, העולם כבר מזמן שייך לסרטונים, מהסיבה הפשוטה והמוכחת שהם פשוט מופיעים בכל מקום.

זאת הדרך הכי קלילה, יצירתית ונכונה להשיג את תשומת לב הגולשים ולצבור כמות צפיות נכבדת, אך עם כל זה שהפלטפורמה כזאת נגישה ומאפשרת, יש כאלה שמתקשים לצבור צפיות לסרטונים שלהם.

 

כל מי שמחזיק בערוץ יוטיוב פעיל שמעלה סרטונים באופן קבוע, יודע שקיימת חשיבות לכמות הצפיות בכל סרטון, ושיש להן תפקיד חשוב בכל הקשור לחשיפת הערוץ. להלן כמה דרכים שיעזרו לכם להשיג צפיות והרבה:

תצרו חיבור עם הקהל שלכם

התמקדו בצופים שכבר יש לכם ותנו להם סיבה להישאר. שאלו אותם מה הם היו רוצים לראות ואיזה סוג של תוכן מעניין אותם, ככה תוכלו למקד את התוכן שלכם לקהל שכבר קיים עבורכם.

 

תשתפו פעולה עם ערוצים מוכרים יותר

אין כמו שיתוף פעולה מוצלח עם יצרני סרטונים מוכרים, שיתרום לשני הצדדים ויעניק חשיפה לקהל חדש. יצירת סרטון אחד כתוכן גם בערוץ שלכם וגם של הפרטנר, תאפשר לכם למשוך מהערוץ שלו קהל רלוונטי שהתעניין בכם, התחבר אליכם וירצה לשמוע עוד מכם.

 

הנעה לפעולה בסוף או בתחילת כל סרטון

אל תתביישו לבקש שירשמו אליכם לערוץ. תוכלו לעשות את זה על ידי הטמעת כפתור הרשמה בתוך הסרטון. אם הגולש צפה בסרטון שלכם ואהב אותו, אין סיבה שלא ילחץ על הכפתור שיאפשר לו לעקוב אחר התוכן שלכם.

 

קניית צפיות ביוטיוב

דרך מהירה וקלה לייצר לעצמכם צפיות בסרטונים שלכם היא קניית צפיות ביוטיוב. שיטה זו תאפשר לכם לבחור את כמות הצפיות על פי התקציב שלכם, תעזור לייצר חשיפה ולאתר אנשים שהתעניינו בתוכן הערוץ שלכם.

 

כותרות כותרות ושוב כותרות

בחירת הגולש אם לצפות או לא לצפות בסרטון מסוים, תלויה בניסוח הכותרת וברמת הקשר בין התוכן לסרטון. כלומר, ככל שהכותרת תאמת את מה שרואים בסרטון, מידת הרלוונטיות והערך לצופה תעלה והאמון שצבר יגרום לו לחזור ולצפות בתכנים שלכם שוב.

 

סיכום הסרטון בתיבת המידע

לא הרבה מודעים לחשיבות הדבר, אך ככל שהסרטון מילולי ומורכב יותר, רצוי ואף נחוץ לסכם את התוכן שנאמר בתיבת המידע מתחת לסרטון. כשאנחנו מקפידים על העברת מידע באופן ברור, אנחנו גם גורמים לקהל שקיבל אותו לרצות להישאר.

אם אתם מעוניינים בקידום גם ברשתות חברתיות אחרות, תוכלו לגשת לאתר הזה. הוא יאפשר לכם לקדם את עצמכם ואת העמודים שלכם ולצבור קהל איכותי שלם.

 

התמקדו בדברים החשובים באמת

השגת צפיות וקהל איכותי שמעריך ואוהב את התוכן שלכם, יכולה להיות קשה ומייגעת, אך עם עבודה נכונה, התמקדות בדברים החשובים באמת וגם קצת עזרה מאנשים שמבינים דבר או שניים בנושא, יהפכו את התהליך שיכול להישמע קצת מסובך לפשוט וברור הרבה יותר.

 

מחשב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם