Nishma's

חיפוש

איך המסלקה הפנסיונית עם סוכנות ארנפלד תעזור לכם לחסוך?

המסלקה הפנסיונית מאפשרת לכל אזרח ישראלי לקבל מידע על חסכונות הפנסיה שלו, בקלות ובנוחות. כל אזרח ישראלי יכול להיכנס למסלקה, להזין את פרטיו ולקבל את המידע על חסכונות הפנסיה שלו. באמצעות המידע המתקבל ניתן לחסוך לא מעט כסף. איך בדיוק? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה זה המסלקה הפנסיונית?

משרד האוצר דאג להקמת אתר שינגיש מידע לציבור המבוטחים בישראל החוסכים לפנסיה. באתר ניתן לקבל מידע על חסכונות וביטוחים פנסיונים הנמצאים במעל מאה בתי השקעות. המידע נגיש גם לסוכני ויועצי ביטוח וגם למבוטח עצמו.

 

המסלקה הפנסיונית מספקת מידע על ביטוחים פנסיוניים לציבור המבוטחים ולעוסקים בתחום. אך בנוסף להנגשת המידע, ניתן לבצע באמצעות המסלקה סליקת כספים וכך ההתנהלות עם המסלקה נוחה. בקשות המידע מהמסלקה נענות תוך מספר ימים בודדים ובמקום לפנות ישירות לכל מקומות ההשקעה, המסלקה עושה את העבודה בשביל החוסך.

 

איך מצליחים לחסוך כסף תודות למידע המתקבל?

באמצעות המסלקה אנשים מצליחים לחסוך סכומי כסף משמעותיים. הרי כאשר אין מודעות למה שקורה עם החיסכון הפנסיוני, עלולים לשלם מחיר יקר. באמצעות המסלקה ניתן לאתר ביטוחים כפולים, ביטוחים יקרים או חסכונות בהם דמי הניהול גבוהים ללא כל הצדקה. כאשר דמי הניהול גבוהים, הם מפחיתים את גובה ההפרשה לחיסכון וכך, תודות למידע המתקבל מהמסלקה ניתן לראות אילו נתונים מצריכים שיפור, לייעל את הנתונים ולחסוך לא מעט כסף. הבעיה היא שכדי להבין את המידע המתקבל, צריכים להיות בעלי ידע בתחום. בשביל זה פונים לצוות ארנפלד ביטוחים

 

מה עדיף הר הכסף או המסלקה הפנסיונית?

אתר המסלקה הפנסיונית שונה מהר הכסף בו לא ניתן לראות מידע מדויק על הסכומים שהצטברו, גובה דמי הניהול ואופי מסלולי ההשקעה הקיימים. אמנם השימוש באתר הר הכסף הוא חינמי לעומת המסלקה הפנסיונית הגובה דמי שימוש סמליים, אך עדיין התועלת המופקת מבדיקה במסלקה הפנסיונית היא הרבה יותר משמעותית.

באופן כללי, טוענים כי הר הכסף נועד לתת מידע ראשוני והוא לא מיועד למי שבאמת מעוניין לבצע שינויים ולייעל את החסכונות הפנסיוניים שלו.

 

האם המסלקה מציעה ייעוץ?

המסלקה הפנסיונית מספקת אך ורק נתונים יבשים. לא ניתן לראות דרכה את הדרכים בהם ניתן לשפר את החסכונות הקיימים, איזה ביטוח משתלם לבטל ומהו הביטוח המשתלם ביותר. כדי להנות מבדיקה מוצלחת, ההמלצה היא לפנות לגורם מקצועי שיערוך את הבדיקה וכך הוא גם יספק למבוטח הסבר מקיף על כל סעיף.

 

צוות ארנפלד ביטוחים מציע שירות בדיקת ביטוחים באמצעות המסלקה הפנסיונית. המידע המתקבל הוא מדויק ובאמצעות הכוונה מקצועית, ניתן לחסוך לא מעט כסף. כדאי שגם אתם תתחילו להנות מהחסכונות שלכם. דאגו להיכנס אל המסלקה הפנסיונית עם ארנפלד ביטוחים לצורך כך.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם