Nishma's

חיפוש

איך בונים אתר תדמית?

אם כל העולם כולו גשר צר מאוד, אז חלק גדול מהעולם המקוון כולל בתוכו אתרי וורדפרס. בתוך כך, בכל הנוגע לבניית אתרי תדמית, יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שמפשילים שרוולים. לפני שניגשים לעבודה, צריך לוודא שיש את הכלים והמשאבים הנכונים.

המשאבים והכלים הנכונים לבניית אתרי וורדפרס הם מינימליים, כל עוד מעוניינים להקים אתר תדמיתי בסיסי. עם זאת, חלק מהעסקים או הפרילנסרים בוחרים להשתמש גם בפלטפורמות כמו WIX או מדיות אחרות. כך או כך, בניית אתר תדמיתי מכל סוג תצריך את השלבים הבאים:

  • רישום דומיין ורכישתו
  • רכישת אירוח אתרים
  • הגדרת חשבון ה-HOSTING (אירוח) וחיבור האתר לאינדקס של גוגל
  • הגדרת DNS
  • עיצוב ופיתוח האתר לרבות עיצוב חוויית UX\UI

 

הבחירה בין הקוד ל-THEMES: כיצד לבחור פלטפורמה לאתר תדמית?

כאשר בונים אתר תדמיתי, ברוב הכמעט מוחלט של המקרים בוחרים לבנות את האתר באמצעות וורדפרס, וויקס או פלטפורמה אחרת שעובדת על בסיס של THEMES, שאלו בעצם סוג שבלונות. כמו כן, וורדפרס היא פלטפורמה המציעה גם הורדה חינמית של אינספור סוגי פלאגין שונים עבור בניית אתרי תדמית מכל סוג.

כאשר מדובר על בניית אתרים מאוד מורכבים הכוללים בתוכם כל מיני פיצ'רים שונים, מערכות סליקה ועוד, בד"כ הבחירה תיפול על בניית אתרים ב-HTML ושפות תכנות נפוצות אחרות. בכל הנוגע לאתרי תדמית, הבחירה הכי נפוצה תהיה פלטפורמות חינמיות כמו וורדפרס.

בניית אתרי תדמית

מה לגבי עיצוב אתרים? – כמה דגשים חשובים

בכמה מילים פשוטות, התחום של עיצוב אתרים מתייחס למעשה למראה והתחושה הכלליים של אתר אינטרנט כזה או אחר. בתוך כך, העבודה של עיצוב אתר קשורה להיבטים הבאים:

  • האופן שבו מארגנים את התוכן באתר
  • באיזה סוג תמונות, סרטונים וגרפיקה משתמשים
  • כיצד האתר פונה למבקרים בו מבחינה גראפית
  • כיצד חוויית המשתמש מתבטאת (UX\UI)

כאשר כל הדגשים שלעיל נלקחים בחשון, עיצוב אתרים טוב יכול לעשות הבדל ענק בכמה מישורים שונים. למשל, במישור של מעורבות הגולשים, חווית המשתמש, ובסופו של דבר, שיעורי המרה באתר.

 

במי להסתייע כדי לבנות אתר תדמיתי מוצלח?

הבחירה הטבעית צריכה ליפול על חברות קידום אתרים ובניית אתרים, חברות SEO, שיווק דיגיטלי, סוכנויות פרסום באינטרנט וכן הלאה. כמו כן, אפשרי תמיד לבחון מועמדים שעובדים בצורה עצמאים. יש המון אנשי מקצוע טובים פחות ויותר בתחום הזה, כך שיש לבחור את מי שמתמחה בסוג העסק ובתחום העיסוק.

לסיכום, ההמלצה הכי חשובה היא לבחון תיקי עבודות. ישנם המון גורמים שונים שעובדים בתחום, החל מעוסקים פטורים בתחילת דרכם, דרך חברות קטנות וכלה בסוכנויות דיגיטל ענקיות. סקירת תיק העבודות של כל חברה, תאפשר לצמצם את רשימת המועמדים לבניית האתר התדמיתי.  ולבסוף, כדאי לערוך גם השוואת מחירים בין חברות בניית אתרי תדמית.

בניית אתרי תדמית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם