Nishma's

חיפוש

איך בוחרים גן או אולם אירועים?

שלב בחירת מיקום החתונה הוא אחד השלבים החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר – ולכן הרבה מאוד זוגות לא יודעים האם לבחור בגן אירועים או באולם אירועים לטובת האירוע. אין לכך תשובה ברורה וחד משמעית, אלא היא מורכבת מאופי החתונה שלכם ומפרמטרים שונים ומגוונים שעשויים וצריכים להשפיע על בחירתכם.

אולם אירועים או גן אירועים?

שלב בחירת מיקום החתונה הוא שלב קריטי ביותר, ועל מנת להוציא אותו לפועל בצורה הטובה ביותר עליכם להתחשב בכמה דברים. ראשית, באופי החתונה שאתם רוצים ליצור. אם אתם מעוניינים להביא לחתונה פן "כפרי או קיבוצי" – מן הרצוי שתבחרו לעשות את החתונה בגן אירועים שיאפשר לאורחים לקבל את אופי האירוע בצורה שבה אתם רוצים. מנגד, אם אתם מעוניינים לערוך את החתונה במקום סגור לחלוטין מסיבות כאלה ואחרות – אולם אירועים הוא הבחירה המתאימה ביותר עבורכם. גם מזג האוויר עשוי להשפיע על בחירתכם: אם החתונה שלכם נערכת בעונת החורף ועתידה להתקיים כאשר יש גשמים רבים וחזקים – מיותר יהיה לערוך את האירוע בגן אירועים. האפשרות הנוחה יותר תהייה לעשות זאת באולם אירועים סגור. מנגד, ביצוע חתונה בעונת הקיץ או במקום שמצריך חלל פתוח (גן אירועים מול הים) – יצריך מכם לבחור בגן אירועים לטובת האירוע. לפיכך, בחרו את סוג המיקום בהתאם לאופי החתונה שלכם.

שולחן בגן אירועים

טיפים נוספים לבחירה נכונה

בהמשך ישיר למה שנאמר קודם לכן, תוכלו להשתמש במספר טיפים שיאפשרו לכם למצוא את אולם האירועים או גן האירועים הטוב ביותר עבורכם.
ראשית, אוכל. אולי הפרמטר החשוב ביותר ברשימה שלפנינו. בבואכם לבחור גן אירועים או אולמות אירועים מתוך מספר אפשרויות, התבססו בצורה רבה על סוג האוכל ועל רמת האוכל שתוגש באירוע. באוכל שמוגש באירועים באופן כללי, ובפרט בחתונות – משפיע וקובע במידה רבה את רמת ההנאה שלכם מהאירוע ובעיקר של המוזמנים.
שנית – מיקום גיאוגרפי. חשוב מאוד להתייחס בשלב הבחירה שלכם באולם האירוע או בגן האירוע, במיקום הגיאוגרפי שבו גרים רוב המוזמנים שלכם. לצורך העניין, אם רוב המוזמנים שלכם באזור המרכז – ביצוע החתונה באזור הצפון הרחוק יקשה על המוזמנים להגיע (על אף המחיר האטרקטיבי יותר של החתונה שלכם).
רביעית – המלצות. חפשו המלצות באתרי אינטרנט שעוסקים בנושא, בפורומים ייעודיים ובפורטלים בתחום החתונות, בעבור אולם האירועים או גן האירועים שבו אתם חושבים לבצע את האירוע. כך תוכלו לקבל זווית ראייה נוספת, ולבחור את מיקום החתונה בצורה טובה והנכונה ביותר!
חמישית ואחרון – שירות. מרכיב חשוב מאוד ומרכזי בתהליך בחירת האולם או גן האירועים. רמת השירות שתוענק לכם כבעלי האירוע וכמובן למוזמנים שלכם לאירוע, הינה קריטית וחשובה, ותקבע במידה רבה את רמת ההנאה של כלל האנשים באירוע שלכם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם