Nishma's

חיפוש

איזה מידע חשוב להעביר לחברת אחסון האתרים?

כאשר אתה רוצה לאחסן אתר אינטרנט, חשוב לספק מידע מסוים לחברת אחסון האתרים. בטקסט שלפניך תוכל לקרוא כל מה שצריך לדעת על המידע הזה, לצד עוד מידע רב, חשוב ומעניין על אחסון אתרים.

 

שם הדומיין

שם הדומיין הוא כתובת האינטרנט הייחודית שבה המבקרים ישתמשו כדי לגשת לאתר שלך. לדוגמא, הדומיין של הוסט סנטר אחסון אתרים יהיה hostcenter.co.il. תצטרך לרשום לחברה את שם הדומיין שלך לפני שתוכל לאחסן את אתר האינטרנט. כשחושבים על זה, זה דווקא הגיוני – איך חברת אחסון האתרים תדע איזה אתר לאחסן – אם לא תיתן לה את הכתובת?

אחסון אתרים

סוג האתר

חברת אחסון האתרים תרצה לדעת איזה סוג אתר אתה מתכנן לאחסן. למשל, האם מדובר באתר אישי פשוט או באתר מסחר אלקטרוני מורכב עם מספר רב של מבקרים. סוג האתר משפיע על גודל מקום האחסון שהוא דורש, ובהתאם – גם על המחיר. אם אתה לא יודע איזה סוג אתר יש לך, או שאתה מתלבט בין כמה סוגים, אתה תמיד יכול לתאר את האתר לחברה, ולבקש מהם לזהות אותו.

 

הערכות טראפיק

חברת האחסון תרצה לדעת כמה תנועה אתה מצפה שהאתר שלך יקבל. זה יעזור להם לקבוע את המשאבים שתצטרך כדי להבטיח שהאתר שלך יפעל בצורה חלקה. תמיד כדאי לבצע הערכת יתר של הטראפיק, כדי שהאתר לא יקרוס במקרה שהוא יצליח מאוד. יחד עם זאת, אתר עם הערכת טראפיק גבוהה יעלה יותר כסף, ולכן כדאי לא להגזים בגובה ההערכה.

 

שטח אחסון נדרש

תצטרך ליידע את חברת האחסון כמה שטח אחסון האתר שלך דורש. זה יהיה תלוי בגודל האתר שלך, כולל תמונות, סרטונים וקבצים אחרים. גם כאן, אתה תמיד יכול לפנות לחברת אחסון האתרים שיבצעו הערכה של שטח האחסון שהאתר ידרוש. יחד עם זאת, כן כדאי שתדע כמה שטח אחסון האתר שלך דורש. זה יוכל לעזור לך "לקצץ בשומנים" במידת הצורך.

אחסון אתרים

דרישות טכניות

אם האתר שלך דורש שימוש בתוכנה ספציפית, שפות תכנות או דרישות טכניות אחרות, תצטרך לספק מידע זה לחברת האחסון. מסירת מידע מוקדם על דרישות טכניות יכול להשפיע באופן משמעותי על המשך ההתנהלות שלך. זה לא סביר שתהיינה דרישות טכניות שאתה לא תהיה מודע אליהן.

 

כתובת מייל עסקית

אם אתה צריך חשבונות דוא"ל המשויכים לשם הדומיין שלך, תצטרך ליידע את חברת האחסון. לדוגמא, המייל של אתר "וואלה!". חלק מחברות האחסון מציעות אחסון דוא"ל כחלק מהשירותים שלהן. יש גם חברות המציעות שירות אחסון דוא"ל דרך צד שלישי (למשל גוגל).

 

סיכום

לסיכום, על ידי מתן מידע לחברת אחסון אתרים כמו דרישות טכניות, סוג האתר ושטח האחסון הנדרש – ההתנהלות מולם תהיה קלה יותר. הם יהיו מצוידים בכל הידע הדרוש כדי להמליץ על תוכנית אחסון העונה על צרכיך.

אחסון אתרים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם