Nishma's

חיפוש

3 תכשיטי יהלומי מעבדה ששווה לרכוש השנה

תכשיטי יהלומים נחשבים ליוקרתיים במיוחד, הן בגלל המראה המרהיב שלהם והן בגלל מחירם היקר. כיום, בעקבות האפשרויות הטכנולוגיות המתקדמות של ימינו, ניתן לייצר את היהלומים המבוקשים בתנאי מעבדה, דבר ההופך את תכשיטי היהלומים ליותר נגישים. אז מהם תכשיטי יהלומי המעבדה השווים ביותר?

 

מהו יהלום מעבדה?

יהלום הוא חומר גלם טבעי, הנוצר בתהליך הנמשך מיליוני ואף מיליארדי שנים. בהתאם לכך, תכשיטי יהלומים נחשבו בעבר הלא רחוק כתכשיטים יקרים במיוחד, אשר היו מנת חלקם של העשירים בלבד. כיום, עם פריצת הדרך הטכנולוגית, ניתן לייצר את היהלומים המרהיבים גם בתנאי מעבדה, באופן המוזיל משמעותית את העלויות ותורם לפופולאריות שלהם.

כאמור, יהלום מעבדה נוצר בתנאי מעבדה ולמעשה, הוא זהה ליהלום הטבעי הן מבחינת המבנה הכימי והן מבחינת התכונות שלו. באופן כללי, ניתן למצוא כיום מספר שיטות לייצור יהלומי מעבדה, כאשר המשותף לכולם הוא הדמיית תנאי הלחץ והטמפרטורה הנדרשים לייצור היהלומים.

 

מהם ההבדלים הקיימים בין יהלומי מעבדה ליהלומים טבעיים?

ההבדל העיקרי בין היהלומים נעוץ כמובן בשיטת הייצור שלהם ובהתאם לכך, קיים הבדל גם במחירם של היהלומים, כאשר יהלומי המעבדה נחשבים לזולים יותר לעומת היהלומים הטבעיים. הבדל נוסף בין היהלומים, הקשור אף הוא לשיטת הייצור שלהם, הוא המודעות הסביבתית, כאשר יהלומי המעבדה מיוצרים בתהליך שאינו מזהם וללא פגיעה בזכויות אדם.

 

מהם תכשיטי יהלומי מעבדה ששווה לרכוש השנה?

מחירם המשתלם של תכשיטי יהלומי המעבדה, יחד עם המאפיינים הייחודיים שלהם, תרמו לפופולאריות הרבה של תכשיטי יהלומי המעבדה והנה לפניכם כמה מהתכשיטים השווים ביותר שנרכשו השנה בחברת ניו דיימונד – New Diamond:

 

טבעות יהלומים

בקטגוריית טבעות יהלומים ניתן למצוא את טבעות האירוסין הפופולאריות, כמו גם טבעות יהלומים בדוגמאות מעוצבות, המתאימות לאירוע המיועד, אופי בעליהן והתקציב המתאים.

 

עגילי יהלום

עגילי יהלום מצליחים להתאים בצורה מופלאה כמעט לכל מראה וסגנון ובעיקר בזכות יהלומי המעבדה, אותם ניתן לייצר בהתאמה אישית לעגיל המבוקש..

 

צמיד יהלום

צמידי יהלומים תורמים להרגשה הקלאסית והיוקרתית של בעליהם, כאשר בין צמידי היהלומים הפופולאריים במיוחד נמצא צמיד טניס מיהלומים, המשובץ כולו ביהלומים איכותיים ומבריקים.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר רוכשים תכשיטי יהלומים?

כאשר רוכשים תכשיטי יהלומים, חשוב לשים לב לאיכות וניקיון היהלום, הנמדדים בעיקר על פי גודל היהלום, אופן החיתוך והצבע שלו. על מנת לוודא כי אכן מדובר ביהלומים איכותיים ויוקרתיים, חשוב ומומלץ לרכוש את תכשיטי היהלומים מחנות מוכרת ובעלת ניסיון בתחום, המתחייבת על איכות המוצר ודואגת לספק אחראיות ואפשרות החזרה במידת הצורך.

 

לסיכום

יהלומי מעבדה נבדלים מיהלומים טבעיים בעיקר בתהליך הייצור שלהם, כאשר התכונות והמראה שלהם זהים ממש ליהלומים הטבעיים. המראה המרהיב ומחירם המשתלם של יהלומי המעבדה, תרמו לפופולאריות הרבה של תכשיטי היהלומים ובעיקר לתכשיטי טבעות היהלומים, עגילים היהלומים וצמידי היהלומים, אותם מומלץ לרכוש בחנות מקצועית ומומלצת.

תכשיטי יהלומים במעבדה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם