Nishma's

חיפוש

תחרויות ספורט בעבודה

שגרת היום יום במשרד לעיתים עלולה להיות שוחקת ומעייפת הגורמת לאווירה לא נעימה משרד, לכן חשוב לשלב שוברי שגרה במהלך השנה שירעננו את האווירה.

אירועי ספורט בעבודה הם שוברי שגרה מעולים שהוכחו כתורמים להרגשה הטובה של העובדים.

 

פעילות ספורטיבית כשובר שגרה

לפעילות ספורטיבית יש המון יתרונות, לא רק שהם משפיעים על הגוף אלא גם על הנפש, פעילות ספורטיבית עוזרת לפרוק אנרגיה ומתחים המצטברים במהלך היום יום. תחושת החתירה לניצחון תמשיך גם במשרד מה שיגרום לעובדים לרצות להיות טובים יותר. ישנן המון סוגי תחרויות שאפשר לשלב כשוברי שגרה.

על כל משרד לבחור מה הפעילות הספורטיבית שמתאימה לאופי המשרד, בסוף התחרות מכריזים על מנצח שיקבל מדליה זהו רגע מלא גאווה לעובד תחושת סיפוק אדירה ומשהו להתפאר בו ולכן יש להתייחס לרגע זה ברצינות, העובד שקיבל את המדליה ירצה להמשיך להצטיין גם בעבודה ואילו העובדים האחרים ירצו לעשות כמותו, מה שיגרום לכלל העובדים במשרד להיות חדורי מטרה.

 

בחירת מדליה למנצח

ישנם כמה דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון בעת בחירת המדליה/גביע.

וותק – בדקו שהמקום ממנו אתם עושים את ההזמנה הוא מקום וותיק בשוק, מה שיעזור לכם לעשות את ההזמנה בצורה מדויקת ונכונה, בחנות בעלת ניסיון של 50 שנה כמו מילמן דור ההמשך https://milmanltd.co.il יוכלו לעזור לכם למצוא את המדליה או הגביע הנכון לכם במחיר במתאים לכם מבלי להתפשר על איכות.

הטבעה בהזמנה אישית – חשוב שלמקום ממנו אתם מזמינים את המדליה תהיה האפשרות ליצור הטבעה על המדליה שתציין את שם העובד או המחלקה שניצחה על מנת ליצור תחושה של יחס אישי באמת לעובד שניצח.

איכות המדליה – חשוב כי המדליה תהיה עשויה מחומר איכותי על מנת שתהיה הרגשה של ניצחון אמיתי, חפץ שיוכלו לשמור וישמר גם את תחושת הניצחון שחוו ברגע.

ישנם כל מני חומרים מהם עושים מדליות, החומר ממנו הוא עשוי משפיע על האיכות של המדליה ועל העמידות שלה במשך השנים, כיוון שמדליה היא חפץ שהזוכה בה ירצה לשמור ודאו כי היא עשויה מחומר שלא ישחק בקלות במשך השנים.

 

כיצד לבחור מדליה?

ישנם שני דברים שחשוב לבדוק בעת בחירה של מדליה:

 

חומר

חשוב לבחור את החומר המתאים ממנו תהיה המדליה עשויה, וצריך להתחשב בחומר שיספק איכות טובה ומחיר זול ונגיש.

ישנם המון חומרים מהם ניתן להכין מדליה כמו פליז, פלדה, נחושת, מתכת ברזל וכדומה. החומר המומלץ ביותר הוא מתכת כיוון שיש לו עמידות מצוינת והוא יכול להחזיק למשך שנים על גבי שנים, בנוסף הוא חומר גלם זול יחסית ולכן המחיר לצרכן הוא לא גבוהה.

 

הטבעה אישית

הטבה אישית חשובה על מנת ליצור תחושת שייכות של המדליה לאדם שזכה בה, לכן חשוב ליצור על המדליה הטבעה, יש מגוון אפשרויות, הטבעה של שם האדם שניצח, הטבעה של שם התחרות בה הוא ניצח. יש הבוחרים להטביע סמל כמו סמל החברה או סמל של תחרות הספורט.

 

לסיכום

תחרויות ספורט במסגרת העבודה היא דבר חשוב שיעזור לשבור שגרה ולחדד את תחושת החתירה לניצחון של העובדים דבר שיהפוך אותם לעובדים חרוצים יותר. ישנם המון סוגים של תחרויות ספורט שאפשר לערוך כמו טורניר כדורגל, כדורסל, כדור עף, טניס שולחן ועוד רבים אחרים.

כאשר התחרות מסתיימת מעניקים למנצח מדליה או גביע, שצריכים להיות מחומרים איכותיים ורצוי בעלי הטבעה אישית, החומר המומלץ ביותר למדליה הוא מתכת כיוון שהוא איכותי עמיד מאוד וחומר גלם זול שלא יהיה יקר לצרכן.

 

מדליה מקום ראשון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם