Nishma's

חיפוש

תביעות נזקי מים מול חברות ביטוח

נזקי מים מאפשרים הגשת תביעה נגד קבלן בדירות חדשות, נגד שכנים בבתים ישנים וכמובן גם מול חברת הביטוח. עם זאת, הגשת התביעה נגד חברת הביטוח היא לעיתים קרובות התהליך הארוך והמתסכל ביותר ולכן חשוב להתייעץ עם עורך דין נזקי מים עלולים לגרום מפח נפש ולגרור הוצאות כספיות כבדות.

נזילת מים למשל גורמת נזק לציוד האישי, לרכוש, למכשירי חשמל, לבגדים ולמבנה עצמו. מעבר לכך, הנזילה גורמת עוגמת נפש כאשר יש כתמי רטיבות, עובש וטחב על הקירות או ברצפה. בכל אחד מהמקרים האלה, הפתרון הכי טוב הוא להגיש תביעה ולהשתמש בפיצוי כספי הולם על מנת להתמודד עם הנזק וכדי לממן את החזרה לשגרה.

הבעיה היא שיש גורמים שונים שאותם אפשר לתבוע וקיימים הבדלים בין התהליכים עצמם. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם עורך דין נזקי מים שמגיע מהתחום ומכיר אותו. בזכות מעורבות של עורך דין מקצועי, ניתן לא רק להגיש תביעה פשוטה יחסית נגד קבלן בדירות חדשות שמופיעות בהן נזקי מים או נגד שכנים בבתים ישנים – אלא גם נגד חברת הביטוח.

 

למה צריך עורך דין כדי לתבוע את חברת הביטוח?

על פניו, חברות הביטוח מאפשרות התנהלות עצמאית ואין צורך לערב עורך דין על מנת לתבוע אותן. אבל בפועל, מעורבות של עורך דין שמכיר את דיני הנזיקין בכלל ואת המשמעות של נזקי מים בפרט היא תנאי לקבלת הפיצוי הכספי ההולם ביותר. יתרה על כך, עורך הדין הוא איש המקצוע היחיד שרלוונטי עבור הגשת הפיצוי כספי הוא שמופיע בתנאי הפוליסה.

צריך עורך דין כדי לתבוע את חברת הביטוח כי הוא יודע איזה מסמכים להגיש, כיצד לבסס את הטענה המרכזית, לפי לפנות על מנת להציג חוות דעת משכנעת ומתי שווה להגיש ערעור. כאשר פונים אל עורך דין, מרכזים אצלו את כל הטיפול בסוגיה ובזמן הזה ממשיכים לעבוד או ללמוד. אז אם רוצים שההתנהלות מול חברת הביטוח תהיה גם קצרה וגם יעילה, עורך דין הוא האיש שאליו צריך לפנות.

 

איך קובעים את גובה הפיצוי בגין תביעות נזקי מים מול חברות ביטוח?

תביעה שמוגשת עם עורך דין מאפשרת לקבל פיצוי כספי גבוה יותר גם בגין תביעות נזקי מים מול חברות ביטוח. כאשר עורך דין מנסח את כתב התביעה, הוא מגלם בפיצוי את העלות הישירה של תיקון הנזק ואת העלויות העקיפות מבחינת הפגיעה באיכות החיים או בשגרה. מעבר לכך, לעורך הדין יש את הניסיון הרלוונטי כדי להציג פסקי דין תקדימיים שמבססים את טענת הלקוחות שלו.

לסיכום, תביעה נגד חברת הביטוח יכולה לעזור לנו לממן תיקון של נזקי מים. אבל כדי שהפיצוי הכספי יהיה גבוה, כדאי להתייעץ עם עורך דין ולערב אותו.

חברות ביטוח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם