Nishma's

חיפוש

עשה ואל תעשה בתהליך בניית אתרים

אנו חיים במדינה עם כללים וחוקים ברורים ואין ספק כי כל אדם מחויב לחוק.

אך חוקים הם לא רק של מדינה ויש מקומות רבים בהם חוקים באים לידי ביטוי.

אחת הדוגמאות המובהקות לכך זה בתחום של בניית אתרים. כיום כל בונה אתרים מתחיל יגיד לכם כי הדבר הראשון שצריך לעשות בעת בניית אתר זה לתכנן אותו.

כבר בהתחלה חובה שיהיה ברור איך האתר ייראה בסופו של דבר וזאת בכדי להבטיח כי האתר יהיה ברמה גבוהה.

לצד זאת אתם חייבים לחשוב כל הזמן על חווית המשתמש של הגולש ולהבטיח כי הוא ייהנה מן הגלישה באתר שלכם וזאת בכדי להבטיח כי הוא יחזור אל האתר וישהה בו כמה שיותר זמן.

חובה גם לחשוב על הצד השיווקי של האתר וזאת בכדי להגדיל תנועה ומכירות.

 

האם כדאי להסתכל על אתרים מתחרים בעת בניית האתר?

אחת השאלות החשובות ביותר היא כיצד להתייחס למתחרים בעת בניית אתר? האם אנו צריכים להעתיק מהם או ללמוד מהם משהו? אם כן זה ברור כי בשום פנים ואופן לא כדאי להעתיק מן המתחרים את האתר מכיוון שהדבר יפגע בנו. מה שכן ניתן לעשות זה ללמוד על היתרונות והחסרונות של האתר של המתחרים שלכם ומכך להחליט כיצד לבנות את האתר. ברגע שתנתחו את המתחרים שלכם תוכלו לבנות אתר ברמה גבוהה אשר ישרת אתכם כהלכה. שימו לב כי העתקה של אתר פוגעת בדירוג שלכם בגוגל ולכן לא כדאי לעשות זאת ולא משנה אם הדבר נראה לכם כפתרון קל ופשוט לבניית האתר שלכם, זכרו כי העתקה היא אסון.

 

אל תבחרו בונה אתרים מבלי לראות אתרים קודמים שהוא בנה

אין ספק כי אתר אי אפשר לבנות לבד וצריך מומחה שיסייע לנו בכך. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לבנות אתר מבלי לקבל עזרה מקצועית. אך עולה השאלה איך נבחר את בונה האתרים הטוב בשוק? מה אנו צריכים לעשות בכדי להבטיח זאת? התשובה היא שאנו חייבים לבחור בונה אתרים רק לאחר שראינו אתרים אחרים שהוא בנה. ברגע שנבחן אתרים אחרים שבונה האתרים בנה נוכל להחליט האם הבונה מתאים לנו והאם הוא יבנה את האתר שלנו כמו שצריך ובצורה הטובה ביותר שיש וכך נוכל ללכת לישון רגועים בלילה בידיעה שיהיה לנו אתר מושלם.

 

החליטו באיזה שפה נבנה האתר

אם תפנו אל חברת חוליאן טרומפר (https://julian.org.il) היא תגיד לכם כי יש משמעות לשאלה באיזה שפה האתר נבנה. עליכם להחליט האם אתם רוצים אתר בוורדפרס, HTML, וויקס או כל אופציה אחרת. אין כאן תשובה נכונה מכיוון שלכל אחד מתאים אתר שונה בשפה אחרת וזהו משהו שאתם חייבים להבין לפני שאתם ניגשים אל בחירת שפת התכנות שבעזרתה תבנו את האתר שלכם.

 

איש דיגיטל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם