Nishma's

חיפוש

רשימת קניות לעל האש מוצלח

ערב על האש מוצלח דורש הכנות מוקדמות בכל ההיבט של הקניות. אם כבר החלטתם להזמין את כל החברים הטובים לערב על האש מפנק, או אם מדובר באירוע משפחתי שלקחתם עליו אחריות- עשו את זה טוב עד הסוף! הכנו עבורכם רשימת קניות לביצוע ערב על האש מוצלח וטעים!

סטייק עסיסי

ערב על האש

על מנת להפוך את ערב העל האש שלקחתם על עצמכם לערב מוצלח וטעים, אתם צריכים להיערך ולקנות את הדברים הנכונים והטעימי. בין אם מדובר בסוגי הבשרים והמזונות השונים, בין אם בסוג הגריל ובציוד שבו אתם משתמשים- כל אלה יקבעו כיצד הערב של ייראה.

חברת weber היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום הגרילים והציוד הנלווה: על סמך הניסיון העתיר שנים שלה, תוכלו לקות את המוצרים הטובים וההכרחיים ביותר לערב שלכם. (גריל גז במתנה זו בחירה נפלאה).

תוציאו דף ועט ותתחילו לרשום!

רשימת קניות לערב

רשימת הקניות לערב על האש מוצלח מורכבת מכמה דברים:

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא הבשרים. אם החלטתם שאתם רוצים לפנק את החברים או את המשפחה בערב על האש שיהיה מורכב רק מסטייקים- בחרו את הבשרים הנכונים.

היינו ממליצים לכם לקנות בשרים שאינם דורשים יותר מדי זמן על האש, בעיקר בגלל שאתם צריכים להאכיל כמות גדולה יחסית של אנשים. נתחים כמו נתח קצבים, אנטריקוט או סינטה- הם הנתחים המומלצי ביותר לערב שכזה. הנתחים הללו דורשים שתי דקות צלייה לכל צד, עד לקבלת המרקם הטעים והעשיר בפה. חשוב להקפיד שהאש יציבה עד להנחת הבשרים על מנת למנוע שריפה של הבשר. כמובן שצריך להתאים את סוג הבשר לאוכלוסייה- אם מדובר בילדים, תוכלו לקנות המבורגרים או נקניקיות.

הדבר השני הוא הציוד הייעודי. ברשימת הציוד נכנסים כל הכלים שבהם תצטרכו להשתמש לאורך הערב: סכינים לחיתוך, קרשי חיתוך, מלקחיים ועוד. הציוד הייעודי מאוד חשוב על מנת לאפשר לנו לעבוד בצורה יותר נוחה ומקצועית. מעבר לכך, העבודה עם ציוד מקצועי משדרת מימד של רצינות לחברים ולמשפחה- אז למה לא?

הדבר השלישי הוא המעטפת לבשרים. מלח גס, פלפל, בצלים ושאר סוגי ירקות לקלייה על האש- הם רק חלק קטן מכל המוצרים שאתם צריכים לדאוג שיהיו בערב. תדאגו לקנות את המוצרים הללו בהתאם לסוג הקהל שמגיע אליכם לארוחה. רטבים כמו צימיצורי, טחינה וכל דבר אחר שעולה לכם לראש- ישדרגו בכמה רמות את הערב המיוחל. ואיך לא, איך אפשר בלי הפיתות שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים לנשנש?

תוכלו להיכנס לאתר weber ולקרוא מגוון רחב של מדריכים בתחום הבשרים- החל מאופני הכנת הבשר, עד להמלצות מקצועיות בתהליך בחירת הבשרים ועוד. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים רבים דרך חנות האתר במחירים אטרקטיביים ומשתלמים ביותר!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם