Nishma's

חיפוש

4 רעיונות למתנות מושלמות לבת הזוג

לא משנה לאיזה אירוע: יום הולדת, יום נישואין או יום האהבה, צריך לחשוב על מתנה מושלמת לבת הזוג.

מתנה שתראה לה שחשבת עליה במיוחד והשקעת, שמת תשומת לב לפרטים וגם שילמת ממיטב כספך והכל כדי לשמח אותה ולגרום לה להרגיש מיוחדת

ואהובה.

אך למעשה ברוב המקרים, אתם בני הזוג, חסרי אונים לגבי המצב ולא יודעים מה לקנות. תמיד יש את המחשבה של מה כבר יכול להיות מתאים למישהי שלא

חסר לה כלום וכנראה שיש לה הכל מהכל.

אנחנו פה כדי  לעזור לכם בנושא.

 

אז מה האפשרויות

טוב, האמת היא שכפי שאתם בוודאי מתארים, מגוון האפשרויות הוא עצום. באמת שיש הכל מהכל והרבה. החל ממתנות פיזיות כמו תכשיטים, בגדים, גאד'גטים למיניהם ועוד המון אפשרויות, עד למתנות בצורה של חוויה כמו שוברים שונים, ימי כיף, סדנאות ושוב, עוד המון אפשרויות. אז איך לבחור מתוך כל המבחר הזה??? נשמע לכם בלתי אפשרי? ובכן, אפשרי בהחלט!

 

איך מתחילים?

דבר ראשון שמומלץ לעשות הוא קודם לכל לסנן את כל הדברים שאתם בטוחים שבת הזוג לא אוהבת או לא משתמשת. גם אם אתם בזוגיות קצרה בוודאי שאתם יכולים לדעת ממה היא סולדת. אחרי שצימצמתם קצת את הרשימה, כדאי להבחין בין מתנות פיזיות לבין מתנות בצורת חוויה. כל מתנה מתאימה לארוע אחר, למשל, ביום הולדת אפשר להשקיע יותר ולעשות טיול או פעילות משותפת. אבל אם בת הזוג קיבלה קידום בעבודה, אז אפשר להסתפק במתנה מוחשית.

 

השלב הבא בבחירת המתנה

אחרי שהחלטתם על איזה סוג מתנה אתם הולכים: פיזית או חוויה, עכשיו מתחילה העבודה "הקשה" של סקירת כל האפשרויות הקיימות בתחום זה. שוב, אתם כבר יודעים מה בוודאות היא לא אוהבת ואתם יודעים איזה סוג מתנה אתם רוצים ובנוסף, אתם יודעים גם מהו האירוע וכמובן את התקציב שלכם פחות או יותר. אז אחרי שהפעלתם את כל המסננים האלו, יהיה לכם קצת יותר קל עכשיו לבחור את המתנה.

אנחנו ניתן לכם כאן את ההמלצות והדברים שהכי הולכים בדרך כלל ומתאימים לרוב נשות ישראל.

 

ההמלצות החמות

אם מדובר ביום הולדת, אז כפי שאמרנו, כדי ללכת על מתנה חוויתית: שובר זוגי למסאז', שובר לארוחת בוקר טובה או ערב, אם אתם אוהבים לטייל אז יום סיור מתוכנן במקום ששניכם אוהבים, פיקניק בים ואם אתם אנשי אקסטרים אז תמיד אפשר ללכת "על הקצה" לצניחה חופשית או כל פעילות אתגרית אחרת. כמובן שלכל זה אפשר להוסיף משהו קטן כמו פרחים או דובי. אם מדובר ביום מיוחד כמו יום האהבה העברי או ולנטיין אז כדאי ללכת על מתנה מוחשית כמו תכשיטים או מארז מפנק של שוקולדים/קרמים/פירות. גם לזה אפשר להוסיף דובי או אפילו דובי ענק.

מקווים שהקלנו לכם על הבחירה ובכל מקרה שיהיה במזל טובJ

 

מארזים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם