Nishma's

חיפוש

קניתי עוקבים לאינסטגרם ולא האמנתי איזה מהפך הפרופיל שלי יעבור

אנשים צעירים, עסקים וכל מי שרוצה להפוך את הפרופיל שלו באינסטגרם לפופולרי קונה עוקבים ולא מאמין באיזו מהירות הוא משיג את התוצאות שחלם עליהן.

המאמר יפרט איך קונים, היכן וכיצד המהפך ישפיע על הפרופיל שלכם.

 

איך קונים עוקבים לאינסטגרם?

חברות שונות ברשת כמו pwr עוקבים מספקות שירותים שיווקיים לאינסטגרם ולפייסבוק כמו מכירת עוקבים, לייקים, תגובות ועוד של משתמשים אמיתיים ואיכותיים. כאשר קונים עוקבים לאינסטגרם למעשה מגבירים את החשיפה של הפרופיל ליותר ויותר משתמשים וכך משפרים את הפרופיל בצורה ניכרת. כדי לרכוש את מספר העוקבים הרצוי פשוט מזמינים לפי מחירון והחברה מספקת את השירות באופן דיסקרטי ותוך שמירה על הפרטיות. כלומר, אף אחד לא יכול לדעת שרכשתם עוקבים! ברור שיש למצוא חברה אמינה המעניקה אחריות וניתן לעשות זאת באמצעות המלצות, חוות דעת ודירוגים של הגולשים. את התשלום ניתן לבצע באמצעות פייפאל וכך רמת האבטחה של פרטי כרטיס האשראי גבוהה. לפיכך, ישנן חברות איכותיות במחירים המתאימים לכל כיס שיכולות לסייע לכם לשפר את הפרופיל באינסטגרם בצורה ניכרת.

 

המהפך על הפרופיל באינסטגרם

איך זה עובד? – ברגע שמגדילים את מספר העוקבים באינסטגרם והם יוצרים אינטראקציה בתגובות ובלייקים, האינסטגרם מקפיץ את הפרופיל וחושף את הפרסומים שלכם לקהלים נוספים שגם הם הופכים בסופו של דבר לעוקבים. לאינסטגרם יש יכולת לדעת מה כמות העוקבים שלכם, מה המעורבות שלהם בפרסומים שלכם, כמה זמן הם צופים בתכנים שהעליתם, מה השיתופים שהם עושים, האם הנושא של הפוסט או הסטורי רלוונטי אליהם, מי מחפש את הפרופיל שלכם ועוד. ברגע שכמות העוקבים עולה וישנה אינטראקציה איכותית בפרסומים, אוטומטית האינסטגרם חושף את הפרסום למשתמשים אחרים וככל שמספר העוקבים גדול יותר כך מקבלים יותר חשיפה.

 

גם עם עוקבים צריך לתחזק

על מנת שהעוקבים שצברתם בזכות העוקבים שקניתם לא יסירו את העוקב שלהם, עליכם לשמור על הפרופיל ולתחזק את החשבון שלכם בתדירות של כ- 2-3 פרסומים ביום באופן מגוון. כלומר, השתמשו בשידורים חיים, סרטונים, תמונות, סטורי ופוסטים מעניינים ומסקרנים. חשבו על כותרת אטרקטיבית הפונה לקהל היעד שלכם והכניסו מקוריות והומור לפרסומים שלכם. ככל שתהיו יותר רלוונטיים ותתמידו, כך המיתוג שלכם יעלה בפרופיל. שיטה נוספת לצבור עוקבים היא לתייג חברים שלהם יש עוקבים אחרים ולקבל מהם לייקים ותגובות ואולי גם עוקבים חדשים. בנוסף תיוג של האשטאג # יביא לכם עוקבים חדשים המתעניינים באותו נושא שאותו פרסמתם. גם לעיתוי הפרסומים יש חשיבות על מספר העוקבים. הזמן הטוב ביותר הוא לפרסם כאשר העוקבים פעילים ברשת האינסטגרם. כדי לדעת מהו זמן זה צריך לעשות מחקר קטן או לעבור לחשבון עסקי ששם ניתן לדעת נתונים אלו. עם זאת היכולת לקנות עוקבים תפתור גם בעיה זו.

 

עוקב חדש

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם