Nishma's

חיפוש

קידום אתרים – איך תדעו מה עדיף אורגני או ממומן

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות מידי יום בקרב בעלי עסקים נוגעת לתהייה בין קידום אתרים אורגני לבין ממומן. יש מי שאומרים שעדיף לבחור באחת מהאפשרויות ויש מי שממליצים לשלב את שתי האפשרויות יחד כדי לבנות מערך קידום חזק ומניב. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל המידע בנושא שיאפשר לכם להבין בעצמכם – מה עדיף לכם: קידום אורגני או ממומן?

 

הרקע לכתיבת מדריך זה

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על קידום אתרים ברשת (על כל סוגיו). פנינו אליהם בהתחלה בגלל שרצינו לדעת באיזו אפשרות קידום אנו צריכים לבחור כדי להרים את העסק שלנו.

במהלך השיחה עמם, התברר לנו שאנו לא הראשונים וגם לא האחרונים ששואלים את השאלה הזו והדבר גרם לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך בנושא. ריכזנו באופן מסודר את כל המידע שאפשר לנו לבחור את הקידום המתאים לנו ומיד לאחר מכן, הפכנו אותו למדריך שיסייע גם לאחרים.

 

תכירו את קידום האתרים האורגני

כדי שתוכלו לדעת איזו אפשרות של קידום אתרים היא המתאימה לכם ביותר, אתם צריכים תחילה להכיר כל אפשרות בנפרד. נתחיל בקידום אתרים אורגני שנקרא בפי המומחים גם כ – SEO. זהו תהליך שבעצם מאפשר להביא לשיפור של מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

 

היתרונות והחסרונות של הקידום האורגני

היתרונות העיקריים של הקידום האורגני הם אלה:

  • יציבות
  • אחוזי המרה גבוהים
  • אמינות
  • תנועה גדולה

החסרונות שבאים לידי ביטוי בקידום אתרים אורגני הם אלה:

  • לוקח זמן
  • מחייב השקעה ותחזוקה של האתר באופן שוטף

 

תכירו את קידום האתרים הממומן

הקידום הממומן נקרא גם PPC. בקידום שכזה אתם משלמים לפי קליק. זאת אומרת שבעצם אתם מעלים מודעה אל הרשת שמובילה בסופו של דבר אל האתר שלכם. שימו לב – רק כאשר הגולש לוחץ עליה ומבקר בתוך האתר שלכם אתם נדרשים לשלם.

 

היתרונות והחסרונות של קידום אתרים ממומן

היתרונות בקידום מסוג זה הם הקמה מהירה, תוצאות מהירות ויכולת למדוד בקלות את ההישג של הפרסום. החסרונות לעומת את באים לידי ביטוי בתחזוקה שוטפת (ממש כמו בקידום האורגני, עליכם לעקוב מידי יום ולבצע התאמות במידת הצורך).

בנוסף לכך יש מי שטוענים שישנם אחוזי סגירה נמוכים יותר לעומת האחוזים שמגיעים דרך האפיק האורגני. כך שאתם יכולים לחשוב על העניין באופן מעמיק ולבחור את הדרך הנכונה לכם בהתאם לנתונים אלו.

 

כמה מילים לקראת סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את קידום האתרים האורגני וקידום האתרים הממומן. כעת, כשיש לכם את כל המידע שרציתם לדעת בנושא, אתם יכולים סוף סוף לבחור בקלות את האפשרות שמתאימה לכם ביותר. נאחל לכם בחירה נכונה ובהצלחה בהמשך.

קידום אתרים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם