Nishma's

חיפוש

עורך דין אובדן כושר עבודה – הדרך הבטוחה להשגת פיצויים

בהרבה מקרים בחיים, למרות שאנחנו אמורים להכיר את עצמנו ואת מה שמגיע לנו בצורה הטובה ביותר, דווקא אנשי מקצוע כדוגמת עורכי דין יודעים יותר טוב מאיתנו ועשויים להביא אותנו להישגים טובים יותר. גם בהקשר של אובדן כושר עבודה עורך דין אובדן כושר עבודה – הדרך הבטוחה להשגת פיצויים. כדאי להכיר מה הם תחומי ההתמחות שלו וכיצד הוא יכול לסייע לכם מעבר ליכולות שלכם לבד.

 

פיצויים בגין אובדן כושר עבודה

ראשית, ודאו כי אתם מכירים מה הוא אובדן כושר עבודה ומה מגיע לכם אם אתם נתונים במצב כזה. בעצם מדובר בתקופה שבה אתם אינכם מסוגלים להשתכר כתוצאה מפגיעה ביכולות שלכם. למרות שכל המקרים וההגדרות מכונים בתור אובדן כושר עבודה יש בהגדרות שלהם הבדלים גדולים ובהתאם גם בזכויות הניתנות לאנשים שחווים תקופה כזאת ולביטוחים שמכסים אותם.

  1. פגיעה הגבוהה מ-75 אחוזים – מוגדרת כאובדן כושר עבודה מלא.
  2. פגיעה הגבוהה מ-25 אחוזים – מוגדרת כאובדן כושר עבודה חלקי.
  3. פגיעה ביכולת לעבוד בעיסוק ספציפי – מוגדרת כאובדן כושר עבודה תעסוקתי.

 

עורך דין אובדן כושר עבודה

אין ספק ששכירת שירותיו של עורך דין אובדן כושר עבודה היא הדרך הבטוחה להשגת הפיצויים אבל כדי שנשכנע אתכם לגמרי, הנה כמה דוגמאות לתהליכים ומקרים בהם עורך דין אובדן כושר עבודה ישיג לכם את הפיצויים בדרכים בהם סביר כי אתם לא הייתם מצליחים לעשות זאת.

 

תביעה בבית משפט

דוגמא ראשונה לכך היא כאשר על מנת להשיג את הפיצויים תדרשו להגיע לבית משפט ולתבוע מישהו בגין אובדן כושר העבודה שלכם. לא תוכלו להיות בבית משפט ללא נוכחות עורך דין, וגם אם תוכלו, לא תרצו זאת. כשתתחילו את ההליך לקבלת הפיצויים לא בהכרח תדעו כיצד הוא יגמר ועל כן, כדאי לשכור אותו מראש.

 

בירוקרטיה מול ביטוח לאומי

גם כאשר התביעה לקבלת הפיצויים נשארת מחוץ לכותלי בית המשפט כך שעל פניו אין הכרח בעורך דין, עדיין עורך דין אובדן כושר עבודה הוא הדרך הבטוחה להשגת הפיצויים בעיקר בהקשר הבירוקרטיה שבדרך. באם כבר יצא לכם להיתקל בהליכים מול הביטוח הלאומי ודאי גיליתם כי לא מדובר בהליך פשוט בהכרח ועל כן, תרצו שאיש מקצוע יעשה זאת עבורכם, או לפחות יסייע לכם.

 

באם תתחילו בהליכי תביעת לקבלת פיצוי בשל אובדן כושר עבודה תגלו די מהר כי חסר לכם מספיק מידע על מנת באמת להטיב עם המצב שלכם ולקבל את כל הזכויות. בעצם תגלו כי עורך דין אובדן כושר עבודה הוא הדרך הבטוחה לקבל את הפיצויים וגם הנוחה יותר. תוכלו להיעזר בו בכל הליך הן אם מדובר בביטוח פרטי והן אם מדובר בביטוח הלאומי ובאופן כללי, לחסוך לכם הרבה עבודה וכאבי ראש.

 

CQF-avocat / Pixabay
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם