Nishma's

חיפוש

3   סודות שכדאי לדעת על מנטליסט

אמני קסמים מכל הז'אנרים של עולם הקסמים הם  עם, הם עסוקים כמעט כל הזמן בתכנון הקסם הבא, הטריק הבא, הפטנט הבא וכו'. אין ספק שמדובר בקהילה יוצאת דופן שמורכבת מאנשים שאוהבים את עולם הבמה ונהנים להופיע אולם, מה שמניע אותם הוא הרעיון שמאחורי כל קטע וקטע שהם מבצעים, שם נמצאת התשוקה האמיתית שלהם. המנטליסטים מחולקים לשתי קבוצות האחת, אמנים שלוקחים את עצמם מאוד ברצינות ומנסים לשכנע אותנו שיש להם כוחות על אנושיים טלפתיים. הקבוצה השנייה מורכבת מאמנים שלא תופסים את עולמם ברצינות גדולה מידי ועושים הכל עם קריצה חיננית.

 

מאחורי הקלעים של המנטליסט

בין אם מדובר באמן מהקבוצה הראשונה שרואה את עצמו כאדם בעל יכולות מיוחדות ובין אם מדובר באמן מהקבוצה השנייה שרואה את עצמו כבדרן חכם ולא יותר מכך, מדובר באמנים שממציאים שיטות שונות ומשונות שמסייעות להם לגרום לנו, הקהל, לא להבין כיצד מה שהם עושים קורה, לא להבין עד הסוף את מה שאנחנו רואים. להלן שלושה דברים שכדאי לדעת על המנטליסט –

 

אמן מפתח

אמן מנטליסט https://yaron-mind.co.il מעבר להיותו אמן מופיע הוא איש פיתוח של פטנטים. הפטנטים שהוא ממציא מהווים את הבסיס לכל אחד מהקטעים שהוא מבצע על הבמה במהלך המופע שלו. המנטליסט מפתח רעיונות בתחומי קריאת המחשבות, קריאת שפת הגוף, קטעי אקסטרים ועולמות הטלקינזיס בהם חפצים מרחפים ואנשים נעלמים.

 

אי אפשר בלי אביזרים נלווים

בכל מופע של מנטליסט תוכלו לשים לב שהוא משתמש באביזרים שונים שנראים תמימים בסך הכל אולם, לא פעם מדובר באביזר שמאחוריו מסתתר טריק או פטנט שמאפשר את ביצוע הקטע. המנטליסט יחזיק דף נייר שיראה לכם רגיל אבל הנייר הזה יודע לזכור ולרשום תנועות של אצבעות הידיים, תראו סכין גדולה אבל למעשה מדובר בקפיץ מחופש ועוד ועוד… כשמנטליסט מחזיק אביזר ביד דעו שהאביזר הזה הוא יותר ממה שהוא נראה.

 

המנטליסט משבש את הבחירה החופשית שלכם

אין לי ספק שרובכם הייתם לפחות פעם אחת במופע של מנטליסט ושמעתם אותו אומר יותר מפעם אחת שהוא עומד לגלות משהו על משהו מהקהל. הדרך של המנטליסט לעשות זאת היא על ידי שיבוש הבחירה החופשית שלכם, את זה הוא עושה באמצעות העברת רמזים שאתם קולטים בעיניים והם גורמים לכם להגיד פחות או יותר את מה שהמנטליסט מעוניין לשמוע. בדרך הזאת הוא מגלה בני כמה אתם, איך קוראים לאמא או אבא שלכם, בני כמה הם ועוד.

 

האס של כל אירוע

מנטליסט הופך מהר מאוד לאס שלכם באירוע, במידה והוא שומר על שלושת הסודות שרמזתי לכם עליהם, בסוד, המופע שלו יזרום, יפתיע ויצחיק. אתם לא תבינו מה קורה, איך הוא עושה את זה ואולי, רק אולי, תצליחו לזכור שלמעשה "כל העולם במה וכל האנשים הם שחקנים" ובעיקר המנטליסט.

מנטליסט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם