Nishma's

חיפוש

נתיב תחבורה ציבורית – בואו להכיר את כל החוקים

לאחרונה יוצא לכם לנהוג לא מעט ואתם לא זוכרים כמה מה כתוב בתיאוריה לגבי מסלולים שונים בכביש? לא ברור לכם מה אומר החוק לגבי נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי עם השנים אנחנו פשוט שוכחים ומתקשים לזהות ולהבין מה אומר כל תמרור ותמרור בדרך.

 

למי באמת מותר לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית?

הדבר הראשון שאתם חייבים לדעת על נתיב תחבורה ציבורית, זה שלא בכל נתיב כזה כל כלי הרכב יכולים לנסוע. לדוגמא, יש נתיבים שבהם גם מונית גדולה בראשון לציון אך יש גם נתיבים שמיועדים לאוטובוסים בלבד. יתרה מכך, יש גם נתיבים שבהם רכבת קלה יכולה לנסוע ויש אפילו נתיבים שמיועדים אך ורק לרכבת קלה ואחרים לא יוכלו לנסוע בהם, כמו לדוגמא: המטרונית בחיפה. אם תהיתם פעם מה ההיגיון בנתיבים הללו, כדאי שתדעו שהרעיון הוא פשוט לחסוך לאותם כלי רכב של תחבורה ציבורית את הפקקים המיותרים. אם תחשבו על זה, אתם תראו שהמטרה בתחבורה הציבורית, כפי ששמה מעיד, היא לשמש את הציבור כולו. לכן, אם אפשר לגרום לכך שאוטובוס לא יעמוד בכל הפקקים אלא יוכל להשתמש בנתיב שמיועד רק לו ובו הוא לא יתקל במכוניות פרטיות, מה טוב.

 

האם יש דרך נוחה להגיע לשדה התעופה, הכוללת שימוש בנתיב תחבורה ציבורית?

אם גם לכם יצא בעבר להיתקע בפקק נוראי בדרך לשדה התעופה, אתם בוודאי יודעים לומר עד כמה זה לא נעים. כל מה שקשור לנסיעה לנתב"ג תמיד מלווה בלחץ, כי הדבר האחרון שנרצה זה לפספס את הטיסה שלנו. יתרה מכך, כולנו מודעים לעובדה שצריך לעבור לא מעט בדיקות ביטחוניות, מה שמסביר מדוע נרצה לקצר את התהליך כמה שיותר או לפחות להגיע בזמן. לכן, אם אתם תוהים מהי הדרך הכי טובה ומהירה שיש להגיע לנתב"ג, כדאי שתדעו: מונית לבן גוריון או אופציה טובה. המונית יכולה כמעט תמיד להשתמש בנתיבי התחבורה הציבורית, כך שאפילו אם יהיה פקק נוראי, אתם תגיעו בזמן.

נהג

 

לאיזו חברת מוניות כדי להתקשר להזמנת מונית לנתב"ג?

יצא לכם לשמוע על אנשים שנסעו במונית לנתב"ג ושילמו על כך הון עתק? רוצים להיות בטוחים שתשלמו סכום סביר? בנוסף לכך, אתם רוצים להבטיח שחוויית הנסיעה תהיה כמה שיותר נעימה? אם כך, כדאי שתדעו שזה אפשרי. כל שעליכם לעשות הוא להזמין מונית ממקום רציני, מוכר ומחברה שיש לה כמה שיותר לקוחות מרוצים. בנוסף, אם מה שמטריד אתכם זו השאלה כמה תשלמו, כדאי לדעת שלא תמיד המחירים של מוניות כאלה יהיו גבוהים. תוכלו לפנות אל כמה חברות שמציעות הסעות כאלה, לברר כמה זה עולה ולבחור את החברה שתיתן לכם את המחיר הכי אטרקטיבי עבור הסעה לשדה התעופה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם