Nishma's

חיפוש

ניקוי ריפודים באוטו –  כך תעשו זאת נכון

אחת העבודות היותר קשות והיותר סיזיפיות שניתן להעלות על הדעת,  הינה ביצוע ניקיון ברכב המשפחתי.  ביצוע הניקיון ברכב כאמור לעיל כרוך בלא מעט עבודה, שאת חלקה הגדול לא ניתן  לבצע אלא בדרך ספציפית,  שהיא פירוק החלקים הפנימיים של הרכב המשפחתי או העסקי וניקוי שלהם בזה אחר זה. זאת, בלי כל קשר לביצוע של ניקוי חיצוני איכותי של הרכב, ניקוי פנלים או ניקוי החלקים שאינם מרופדים בו. כיצד ניתן להסיר את כל החלקים ברכב הדרושים ניקוי? מהי הדרך הטובה ביותר לבצע ניקוי ריפודים באוטו? בשורות הבאות משיב לשאלות הללו בהרחבה.

מושבי עור

ניקוי פנימי כללי של האוטו

כאמור,  ניקוי חלל הפנים של הרכב המשפחתי או המסחרי, כרוך בלא מעט טרחה. חלק גדול מן הטרחה כאמור  כרוך בהסרת חלקים מסוימים, הכוללים את שטיחי הגומי המצויים מתחת לרגליהם של היושבים ברכב, וכן הסרת הריפוד מעל לכיסאות ברכב המדובר. כל אלה נועדו למעשה לפנות את פנים הרכב ולתת למי שמבצע את עבודת הניקיון, לעשות אותה בצורה הנכונה והטובה ביותר. בעל הרכב שהם משקיענים במיוחד, נוהג מעט גם להסיר את מתוך, אם וכאשר הדבר אפשרי. כל בעל רכב, יד בדרך את המבנה של חלל הפנים ברכב שלו, בחיץ לב את על הצד הטוב ביותר.  זה המקום לציין,  שגם גברים שאינם מבצעים  כעניין שבשגרה ניקיון בבית, פרחים לעיתים קרובות במשך שעות רבות על הניקיון ברכב שלהם. לאחר שהוסרו שטיחי הגומי וכן הריפודים מעל לכיסאות בתוך הרכב, הניקוי של החלל הפנימי הופך להיות קל הרבה יותר. בדרך  כלל, שואב אבק איכותי, מספיק לעשות את עבודת הניקיון על הצד הטוב ביותר. (ניקוי שטיחים וספות – המדריך המלא).

ניקוי ריפודים באוטו והדרך הנכונה לבצע אותם

הריפוד של הכיסאות ברכב, הוא למעשה החל הרע שעליו מצטבר הלכלוך הרב ביותר. אם הרכב הוא רכב משפחתי, רק טבעי שה ריפוד בספסלים האחוריים של הרכב, יספוג את מנת הלכלוך הגדולה  ביותר. זאת, כיוון שמי שנמצא שם רוב הזמן,  הם הילדים. שם הם ישפכו שתייה,  ושם גם  ישאירו את חתיכות הבמבה השמנונית שלהם, או את שאריות חטיף השוקולד שלא סיימו. לכן, ניקוי של הריפודים באמצעות שואב אבק בלבד, איננו רלוונטי. לצורך ניקוי אפשר להשתמש בחומרי ניקוי ייחודיים, ואפשר לנסות לכבס את הריפודים. למרבה הצער, אם הכתמים על הריפודים אינם ניתנים להסרה, זה הזמן לחשוב על החלפה שלהם. אבל לפני שמגיעים לשלב הזה, כדאי אולי להסתייע  באנשי מקצוע מיומנים, שיוכלו לתת עצה, או לסייע באופן מעשי בשרת הלכלוך והכתמים שהצטברו על הריפוד. אם יש לך עניין בביצוע ניקוי רכב מקצועי, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת,  והמקצוענים  שלנו יסייעו לך וניקוי הרכב ובהשוואה שלו למצבו הקודם כחדש.

לפרטים נוספים: https://www.clean-tech.co.il

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם