Nishma's

חיפוש

כמה חשוב לקחת מעצבת פנים לפני שיפוץ?

אחד הדברים החשובים שעליהם אתם צריכים לסמן V בתהליך שיפוץ, הוא בחירת מעצבת פנים מומלצת ומקצועית. ללא השירות של עיצוב פנים בדירתכם החדשה או המתחדשת, יהיה קל מאוד להתפזר ולסיים עם דירה שלא נושאת חן בעיניכם.

בעוד שחלק מהאנשים מחליטים לעצב את דירתם לבד וגם עושים עבודה לא רעה בכלל, אנשים אחרים תמיד יעדיפו לשכור את השירות של מעצבת פנים מקצועית. אין ספק, ישנם אנשים לא מעטים אשר ניחנו ביכולות עיצוב מהפנטות ומיוחדות, ועבור אנשים אלו השירות של עיצוב פנים עשוי להיראות מיותר. אבל, וזה אבל גדול מאוד, חשוב להבין שהשירות של עיצוב פנים לא נועד לספק לכם רק "טיפים לעיצוב הבית".

 

לשם מה צריך את השירות של עיצוב פנים?

מעצבי פנים מומלצים יכולים להמליץ לכם על סוגים שונים של חומרי גלם, עם חלק יהיה מומלץ לעבוד ועם חלקם פחות. מעצבת פנים תמיד תדע לכוון אתכם בצורה הכי טובה, בין אם אתם מעוניינים לעצב ולשפץ בעזרת גבס, בטון, עץ או כל סוג חומר גלם אחר.

בסופו של דבר, כל תהליך של עיצוב דירות שונה מתהליך שקדם לו. כשאנשים משפצים ומעצבים בעזרת ובאמצעות גבס, הם בדרך כלל יהיו מוגבלים ל-X סוגים של שיפוצים בבית. ככה גם רלוונטי לגבי בטון, עץ ועוד.

 

מעצבת פנים גם עוזרת בבחירת רהיטים חדשים לבית?

אם כך, אנחנו רואים שהעבודה של עיצוב דירות היא לעולם לא מסתכמת רק בבחירת רהיטים, או בבחירת צבע קירות לדירה המתחדשת. עיצוב בתים על ידי מעצבת פנים מומלצת ייקח אתכם למחוזות של דיוק, של עיצוב בתים במיטבו.

מעצבת הפנים תדע תמיד לכוונכם באופן המדויק ביותר, בין אם אתם צריכים את השירות של עיצוב משרד או בית פרטי. רוצים לראות דוגמאות לפרויקטים של עיצוב פנים? מאיה קדם מעצבת פנים מדגימה לנו כיצד עושים את זה ב-2020.

 

מה הכוונה, "שירות מדויק של עיצוב פנים"?

אנחנו מתכוונים למעשה לכך, שבמקרים רבים, יהיה עליכם לדעת כיצד לבחור את חומרי הגלם שלכם. שימו לב, בעוד שחומרי גלם מסוימים עשויים לגלות עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר המשתנים, חומרי גלם אחרים יכולים לגלות רגישות גבוהה.

במילים אחרות, זה אומר שמעצבת פנים עושה יותר מאשר לבחור עבורכם רהיטים יפים ומתאימים לבית. מעצבת הפנים תוכל לסייע לכם לבחור את כל הציוד הכי מדויק לסוג הבית שלכם. הבית חשוף הרבה לשמש כי הוא בצד הדרומי? יהיה צריך לדעת כיצד לבחור רהיטים וציוד שניתן לחשוף לשמש מרובה.

בכל מקרה, בין אם אתם צריכים את השירות של עיצוב דירות, או עיצוב בתים ועיצוב משרדים, אנחנו ממליצים לכם תמיד לסקור ולבחון את תיק העבודות של מעצבת הפנים שלכם. בדקו את הסגנון שלה, את היכולת שלה להתגמש ועוד. רק לאחר בירור כל הפרטים מראש, תוכלו להחליט אם להתקדם עם המעצבת הלאה, או לחפש מעצבת אחרת.

פגישת ייעוץ

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם